  • 31. Data: 2010-08-05 12:42:02
    Temat: Re: Przestroga przed warsztatami...
    Od: "news" <o...@o...vrew>

    > Kolega pewnie z tego skrytykowanego warsztatu?
    > Czy z innego, który zawalił robotę i ktoś to opisał publicznie?

    daj spokoj. pluja sie jak pojeby broniac partaczy i jeszcze wymyslala ze
    jestem z konkurencji. spoleczenstwo polskie sklada sie w wiekszosci z debili
    i to jest fakt :D

  • 32. Data: 2010-08-05 12:47:41
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 5 Aug 2010 12:42:02 +0200, news napisał(a):

    > daj spokoj. pluja sie jak pojeby broniac partaczy i jeszcze wymyslala ze
    > jestem z konkurencji. spoleczenstwo polskie sklada sie w wiekszosci z debili
    > i to jest fakt :D

    Wyemigruj, sytuacja się polepszy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 33. Data: 2010-08-05 13:11:59
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    No dobra, opiszę swoją:
    Jadę na przegląd, a gość mówi, że nie ma hamulców w tylnej osi.
    Mówie sobie dziwne, ale podziękowałem i do mechanika na kanał.
    Szczęki sprawdzone: 3mm+ okładzina na każdej stronie, więc nie ma sensu
    wymieniać.
    Po długich bataliach był wymieniony cylinderek, bo przeciekał. Widziałem po
    zdjęciu bębna. O.K.
    Została przykręcony jeszcze śruba od regulatora siły hamowania na tylnej
    osi.
    Cylinderek wymieniony.
    Jadę z powrotem na przegląd: gość mówi nadal nie ma hamulców.
    No to już zły z powrotem na kanał.
    Okazało się, że nakrętka od tego regulatora wyleciała z blachy i trzeba było
    śrubę
    porządniej skręcić i wyregulować.
    Jadę na przegląd: gość mówi O.K.
    Wyjeżdżam z rodziną jest o.k.
    Wracam, aż tu nagle jak nie zacznie walić przy hamowaniu!
    Dojechałem.
    Znowu na kanał. Okazało się, że cylinderek rozwalony (ten nowy).
    Mechanik nie sprawdził, czy szczęki są dobre.
    Oczywiście grubość okładzin była O.K., ale od czasu kiedy się nie nituje
    okładzin,
    to się je przykleja.
    No i okazało się, że się odkleiła, najpewniej poprzez mikro rozepchanie
    przez rdzę.
    Widać to było, że klej nie trzymał na całej powierzchni.
    Szczęki oryginalne, a jakże BENDIX.
    Potem sobie przypomniałem, że parę miesięcy wcześniej Ulysse
    przyjechał na lawecie z DE z zablokowanym właśnie tym kołem.
    Mechanik koło ściągnął, ale aby zdjąć bęben, popsikał penetratorem i jechał
    młotkiem.
    Teraz już będę pamiętał, że po młotku na bębnie wymiana szczęk - konieczna!
    Mechanik ten sam.
    Obwodów mi nie połączył razem, nic się nie stało to mu tym razem daruję :-)
    Pozdrawiam,
    Sly

    p.s.
    Sam byłem tym mechanikiem

  • 34. Data: 2010-08-05 13:21:24
    Od: "news" <o...@o...vrew>

    > Wyemigruj, sytuacja się polepszy.

    ale mi tu jest dobrze. gdyby nie wspomniani debile nie mialbym tyle fajnej
    pracy co teraz. no wiec dziekuje waldusiu ze jestescie :D

  • 35. Data: 2010-08-09 20:37:58
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 5 Aug 2010 00:24:44 +0200, Cavallino napisał(a):

    > To że dla Ciebie szkoda, to Twój problem.
    > Nie chcesz - nie czytaj.

    Człowiek wraca z urlopu i takie smaczki na na pms`ie wynajduje.
    Piękna, autoironiczna sprawa.

    --
    Sebastian S.