  • Data: 2010-10-27 10:18:08
    Temat: Re: [Przestroga] Dla wierzących w diesle z zachodu....
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-26 20:49, p0li pisze:

    > ps - mieszkam obecnie w cywilizowanm kraju (północne niemcy) gdzie auta
    > kupuje się dla siebie no i jakie auta królują na drogach??

    Co prawda nie mieszkam w Niemczech, aczkolwiek sporo miast zwiedziłem, i
    moje obserwacje w ogóle nie pokrywają się z Twoimi. Więc może to kwestia
    miejsca, w którym przebywasz. Zresztą z tego co wiem północne Niemcy to
    najbiedniejszy region w tym kraju i jednocześnie dość gęsto zaludniony
    przez przyjezdnych. Nie bez powodu nacjonaliści tak dobrze tam się trzymają.

    > jak ktoś chce tanio jeździć do pracy to kupuje reno twingo, albo dwa
    Pewnie i tak. Naród z mniejszymi kompleksami więc jak trzeba kupić tanie
    jeździdło to kupi takie twingo (np. z dopłat za zezłomowanie)

    > bmw i audi jeżdżą turki, ruski i polacy (takimi wiekowymi)
    A tymi nowszymi bmw i audi, których wszędzie pełno, to pewnie kosmici?

    [...]
    Tak na pewno Twoje statystyki w pełni oddają upodobania całego
    niemieckiego społeczeństwa, w końcu mieszkasz na północy przez 2 lata
    więc wiesz wszystko. LOL.

    A.