  • Data: 2012-06-12 18:22:36
    Temat: Re: Przestarzałość wg. Apple
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/06/2012 17:08, atm wrote:

    > Ok, ale do tego celu nie kupujesz MacBooka PRO, prawda?
    > Wogole to dosc karkolomna koncepcja jest z tym PRO. Do czego sluzy ten
    > komputer? Wg filmikow reklamowych: do obrobki foto/wideo.
    > I gdzie to ma sie niby odbywac - w samolocie, samochodzie?
    > Calosc oczywiscie pchac po wifi no albo kupic przelotke.
    > Rozumiem tez, ze pod obciazeniem ten komp bedzie chodzil tyle co
    > Apple obiecuje. Nie wspominajac juz o komforcie dluzszej PRO
    > pracy na notebooku.
    > Zobaczymy tez jak bedzie sie grzal pod obciazeniem, czy cokolwiek
    > poprawili w stosunku do poprzedniego modelu.

    Widzisz - nie mam pojęcia. Ale mam w pracy dwóch grafików i używają
    Maców. Nie wiem, czy to lepsze czy gorsze, ale chłopaki sporo zdjęć
    obrabiają, jakieś dvd z prezentacjami składają, drukują wielkie plakaty
    na ploterach i co tam jeszcze graficy robią. Jeden ma nawet macbooka i
    zabiera go kiedy jeździ pstrykać i obrabiać zdjęcia w delegacji.

    Cała rzecz w tym, że oni nie pouczają mnie na jakim sprzęcie powinienem
    zainstalować ESX, a ja ich nie pouczam, na czym mają te swoje filmy i
    zdjęcia obrabiać.

    Tutaj za to mamy pełno domorosłych ekspertów, którzy Macbooka widzieli
    na stronie apple.pl, ale wiedzą doskonale, do czego on się nadaje i
    dlaczego jest d

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil