  • Data: 2017-02-12 18:56:48
    Temat: Re: Przesiewowa kontrola trzeźwości
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.02.2017 o 18:00, Budzik pisze:

> [...]

    Wróć - chciałem naoisać, że zawsze się przedstawiali. Podwójne
    przeczenie wyciąłem;)

    > Przy badaniu swieczką?
    > To coś pechowy jestes ze tak czesto jestes badany :)

    Ja wiem czy tak bardzo - jak sobie nakupowali tych świeczek, to na
    początku przynajmniej w Warszawie pierdolca dostawiali. Nie było niczym
    nazdwyczajnym wyhaczyć dwie kontrole na miesiąc. Mi się udało dwie w 5
    minut;)

    Shrek