  • Data: 2017-02-12 20:31:49
    Temat: Re: Przesiewowa kontrola trzeźwości
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Shrek"

    > Mi się raz na pewnie kilkanaście razy nie przedstawili.
    > ---
    > Mógłbyś mi to kiedyś nagrać ?

    Niemógłbym, bo błednie napisałem - przedstawiają się zawsze (z jednym
    wyjątkiem.

    Sorry za wrowadzenie w błąd.
    ---
    Przecież to powyżej piszesz, przecinków albo nawiasu co najwyżej brakuje dla
    ułatwienia. Chciałbym usłyszeć jak się przedstawiają bo jak to możliwe, że
    mnie się nigdy nie przedstawiają. Mógłbym sobie to np wgrać do samochodu i
    odtworzyć przy kontroli bo tak to nie mam z czego :-)