  • Data: 2017-02-12 21:00:49
    Temat: Re: Przesiewowa kontrola trzeźwości
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Chodzi własnie o to, zeby takich promilowców skutecznie łapać.
    > A nie tak jak teraz, ze patrol łapie takiego co ma 0,2, ktory nic
    > złego nie robi, nikomu nie przeszkadza, jedzie bezpiecznie etc.
    > łapie go i ma pol dnia z głowy bo musi papierki obrobić, auto
    > zabezpieczyc etc.
    > A w tym czasie taki patrol mogłby przebadac 100 innych kierowców i
    > złapać takiego ktory jest rzeczywiście pijany i rzeczywiście powoduje
    > zagrozenie...
    > ---
    > A mógłby osiedle patrolować a nie drogę. I by Ci samochodu nie ukradli
> [...]
    To tez!
    Chodzi mi własnie o to, ze zamiast wykonywac nic nie dajaca prace, mogliby
    robić coś pozyteczniejszego.
    Różnica miedzy nami polega tylko na tym, ze ja wyłapywanie takich co maja
    promil uwazam za cos pozytecznego. Ale tracenie czasu na tych co maja 0,2
    absolutnie nie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Demokracja prowadzi do dyktatury"