  • Data: 2017-02-12 18:09:24
    Temat: Re: Przesiewowa kontrola trzeźwości
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Shrek"

    > No i jeszcze jedno ale - takie przesiewowe badania nie moga powodować
    > korków - zatrzymać się na minute to nie problem, ale jak nie wyrabiaja sie
    > z iloscia samochodów i robi sie korek to na to sie nie zgadzam.

    Zwykle nie robią - jak się wyrabiają, to zganiają wszystkich, jak nie to
    następnego jak poprzedni odjeżdza - nigdy nie czekałem dłużej niż
    minutę, zwykle od ręki obsługują. Raz wpadli na pomysł zrobienia na A2
    na nieużywanych bramkach, ale im to na szczęście przeszło.

    > A przedstawić rzeczywiscie panowie by sie mogli - ze zwykłej kultury
    > osobistej...

    Zwykle się przedstawiają
    ---
    No właśnie zwykle nie :-) Konkretnie jeszcze mi się nie zdarzyło by się
    przedstawili.

    i są kulturalni, ...
    ---
    Żeby być kulturalnym to trzeba chociaż przedstawić się. A tutaj na mnie
    policjant wręcz napadł. Wydzierał się, wkładał ręce do samochodu, zarzucał
    mi problemowość, w końcu zszedł na poziom jakiegoś gnojka, który do mnie
    "per ty" mówi. I to nie jest pierwszy taki przypadek. Opisywałem tutaj inne.