  • Data: 2017-02-12 13:21:19
    Temat: Re: Przesiewowa kontrola trzeźwości
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ToMasz t...@p...fm.com.pl ...

    > to ja powtórze to co zawsze. ja spoko przejadę przez miasto 90 na
    > godzinę. Tomasz Pyra napewno szybciej. znam gościa który całkiem
    > stabilnie działa jak ma grubo powyżej promila. ale zgadzając się na
    > podwyższenie dozwolonych poziomów, DAJEMY to samo prawo, ludziom o
    > zdecydowanie niższej kulturze osobistej i zdecydowanie niższej
    > inteligencji. Czy wolałbyś powierzyć los swoich dzieci na tylnym
    > siedzeniu, kierowcy z IQ=70, jednym promilem i jadącemu do 90 km/h czy
    > temu samemu ale z zero promili i grzeczniutko 50?.

    Ale kto pisał o promilu?
    Bo zgubiłem się...

    Chodzi własnie o to, zeby takich promilowców skutecznie łapać.
    A nie tak jak teraz, ze patrol łapie takiego co ma 0,2, ktory nic złego nie
    robi, nikomu nie przeszkadza, jedzie bezpiecznie etc.
    łapie go i ma pol dnia z głowy bo musi papierki obrobić, auto zabezpieczyc
    etc.
    A w tym czasie taki patrol mogłby przebadac 100 innych kierowców i złapać
    takiego ktory jest rzeczywiście pijany i rzeczywiście powoduje
    zagrozenie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."