  • Data: 2017-02-12 13:00:50
    Temat: Re: Przesiewowa kontrola trzeźwości
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Dlatego, że statystyki się same nie wyrobią - a czemu akurat "pijacy".
    > No tak historycznie wyszło - kiedś nikt togo poważnie nie traktował,
    > więc zapisali jak zapisali (pamiętam, ze w dawnych czasach na usenecie
    > ktoś napisał, że chyba sobie nie myślę, że policja nie ma lepszych
    > rzeczy do roboty niż ściganie rowerzystów po piwku - wtedy nikomu się
    > to w głowie nie mieściło). I co minęły dwie dekady i wszystkim od tej
    > wolności odpierdoliło;)

    Stwierdzenie "nie rozumiem" było tylko figurą retoryczną.
    Rozumiem, po prostu mi się to nie podoba i swiadczy to bardzo zle o
    wiarygodnosci osób które tak postepują.

    > Zwykle nie robią - jak się wyrabiają, to zganiają wszystkich, jak nie
    > to następnego jak poprzedni odjeżdza - nigdy nie czekałem dłużej niż
    > minutę, zwykle od ręki obsługują. Raz wpadli na pomysł zrobienia na A2
    > na nieużywanych bramkach, ale im to na szczęście przeszło.

    Róznie bywa.
    W ciagu ostatnich dwóch lat dmuchałem chyba z 3 razy, z czego raz bez
    korka, raz przed zamknietymi rogatkami wiec tez bez korka a trzeci raz
    niestety zrobili bajzel.

    > Zwykle się przedstawiają i są kulturalni, tylko raz się nie
    > przedstawili, ale to prewencja była. Jak wszła zielona lampka, to
    > sobie swobonie pogadaliśmy i okazało się, że ci akurat mieli powód -
    > przejechałem przez skrzyżowanie 20@50 i rzeczyuwiście nikt normalny
    > tego tak nie robi. To czego nie wiedzieli, to staruszka przechodząca
    > przez jezdnię. Ale w sumie mieli plus - widzieli coś podejrzanego, to
    > zareagowali. Więcej w tym sensu niż w polowaniu na zerodwójkowców w
    > poniedziałek rano.

    Ja im braku kultury w rozmowie nie zarzucam, rzeczywiście jest całkiem ok,
    ale z tym przedstawianiem to bywa róznie.
    Tak jakby sami nie traktowali tego jako pełnej interwencji.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,