    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przesiewowa kontrola trzeźwości
    Date: Sun, 12 Feb 2017 12:32:05 +0100

    W dniu 12.02.2017 o 08:47, Shrek pisze:

    > Problem w tym, że się nie umawaiał.
    >
    > Ja w kwestii rutynowych kontroli mam mieszane zdanie. Generalnie jestem
    > za, jeśli będzie jak w Europie - 0,5 promila. Jak jest 0,2 to uważam to
    > za represję ze strony okupanta.

    to ja powtórze to co zawsze. ja spoko przejadę przez miasto 90 na
    godzinę. Tomasz Pyra napewno szybciej. znam gościa który całkiem
    stabilnie działa jak ma grubo powyżej promila. ale zgadzając się na
    podwyższenie dozwolonych poziomów, DAJEMY to samo prawo, ludziom o
    zdecydowanie niższej kulturze osobistej i zdecydowanie niższej
    inteligencji. Czy wolałbyś powierzyć los swoich dzieci na tylnym
    siedzeniu, kierowcy z IQ=70, jednym promilem i jadącemu do 90 km/h czy
    temu samemu ale z zero promili i grzeczniutko 50?.

    Gówniani prawnicy uświadomili kierowców, że można do sądu iść z płaczem
    że jak mam auto rozbite to do pracy chcę zastępczym, że taka mi się
    krzywda stała. który z nas tak jęczał? nikt? jeden dwóch? Ale w
    społeczeństwie takich cebulaków było dość dużo, więc teraz solidarnie
    się na wyższe składki zrzucamy. Takie są efekty działania według
    schematów przedstawionych przez wątkotwórce
    ToMasz