  • Data: 2010-07-14 18:00:06
    Temat: Re: Przesiadka z klimatronika na manualna klimatyzacje.
    Od: Brzezi <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    śro, 14 lip 2010 o 17:45 GMT, Pszemol napisał(a):

    > Na przykładzie swojej hondy 160KM wiem że wystarcza tej pary na ASB.

    Ja mialem kiedys 150KM FWD i na oko bylo to na granicy, czasami bylo
    slychac lekki popisk, ale nigdy nie udalo mi sie na suchym asfalcie
    zamielic kolami, moze jeszcze 10-20KM wiecej i udaloby sie...

    Teraz mam 200KM i 320KM RWD i ani w tym, ani w tym nie udaje mi sie tez
    zamielic kolami, czasami wyjatkowo uslysze malutki piszczek ale nic
    wiecej...

    Pozdrawiam
    Brzezi