  • Data: 2009-06-19 06:18:00
    Temat: Re: Przesiadka z Symbiana ?
    Od: ToMasz <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ra9om1ak pisze:

    > A historia lubi sie powtarzac ? ;] Chyba jednak podejme ryzyko. To
    > znaczy moze do pewnego stopnia - nie pozbede sie N-ki jak widze, ale
    > wezme iphone na 2 tel. HTC i inne klony jakos mi nie podchodza -
    > ceglaste to i jakos mam przeczucie - obym sie mylil - ze ten wm zamula
    > sie po paru mies. uzytkowania
    >
    > poza tym skoro nie ma elementarnych dla mnie rzeczy, to wole iphone za
    > duzy ekran i wygodne sterowanie - smieszne ale prawdziwe

    chmmm. dziwne co piszesz. JAk narazie odpowiedziało Ci kilku ludzi, i z
    cech które wypisałeś brakuje vibracji przed rozmową. Pozatym wszystko
    jest. sądze ze w iPhonie nie bedzie połowy z tego co potrzebujesz, zaden
    iPhonowiec nie odpowiedział, a Ty piszesz ze wzwiazku z powyższym
    wybierasz iPhona.

    Oki. Kiedyś napisałęm ze iPnone odbierze wiecej klientów nokki, niż
    jakiej kolwiek innej firmie. Pisząc to miałem namyśli jednak
    uzytkowników zupełnie innych modelów nokia..

    ToMasz