eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklePrzesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.stw-bonn.de!news.netcolog
    ne.de!newsfeed-fusi2.netcologne.de!newsfeed.straub-nv.de!proxad.net!feeder1-2.p
    roxad.net!74.125.46.134.MISMATCH!postnews.google.com!a21g2000yqc.googlegroups.c
    om!not-for-mail
    From: Artur Zabroński <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Date: Wed, 14 Oct 2009 03:44:52 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 27
    Message-ID: <c...@a...googlegroups.com>
    References: <hanubm$av8$1@news.onet.pl> <haobep$ruv$1@inews.gazeta.pl>
    <hapltf$s9f$1@news.onet.pl> <hapmd6$ua7$1@news.onet.pl>
    <hapns9$1jm$1@news.onet.pl> <haui9b$e61$1@inews.gazeta.pl>
    <haukhn$ufk$1@news.onet.pl> <op.u1omian0bkkx24@attitude-adjust>
    <hauvrj$ufk$2@news.onet.pl> <hav0i3$7d4$1@news.onet.pl>
    <hb19cd$h6f$1@news.onet.pl> <hb19om$1bt$1@inews.gazeta.pl>
    <hb44qb$k0v$1@inews.gazeta.pl> <hb496i$6c1$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.180.176.50
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1255517092 31668 127.0.0.1 (14 Oct 2009 10:44:52 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 14 Oct 2009 10:44:52 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: a21g2000yqc.googlegroups.com; posting-host=212.180.176.50;
    posting-account=XuWEoQoAAACIySalknB1x1etbfJ6SZd3
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9.0.14)
    Gecko/2009091010 Iceweasel/3.0.6
    (Debian-3.0.6-3),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:612134
    [ ukryj nagłówki ]

    On 14 Paź, 12:29, "Kefir" <k...@r...pl> wrote:
    >
    > Zamiast prowadzic dyskusje z ktorych niczego sie nie dowiesz poczytalbys
    > czasem "Bike" ;) (BTW: pieknie dziekuje) Byl tam swietny artykul o ABS
    > *ondy.
    > Polecam takze opinie Asterixa (Motorista), z niej takze wynika ze
    > wspo,mniany "ficzer" to kosmiczny postep w porownaniu z konkurencja, lecz
    > moze to juz on sam opowie czego probowal i jak bardzo sie zdziwil.
    >
    Ja tak jeszcze od siebie coś dorzucę - z tego co słyszałem właśnie w
    Motoriście to konstrukcja różni się diametralnie od zwykłego ABS-u
    ponieważ nie działa to w sposób zmniejszania ciśnienia zaworkiem
    uruchamianym przez sterownik. Różnica polega na tym, że powyżej
    prędkości OIDP 6 km/h klamka hamulca nie służy już do pompowania płynu
    w układ a tylko jako wskaźnik dla sterownika o użytej sile do
    hamowania a to sam sterownik zajmuje się dozowaniem siły hamowania -
    tym samym w tym ABS-ie nie odczujemy na klamce nawet momentu włączenia
    się ABS :-)

    No i ponoć wymiana płynu w tym układzie jest tak samo skomplikowana
    jak cały ten układ :-)

    --
    Artur

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: