-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
Date: Tue, 13 Oct 2009 09:28:46 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 40
Message-ID: <hb1a7d$jng$1@news.onet.pl>
References: <hanubm$av8$1@news.onet.pl> <haobep$ruv$1@inews.gazeta.pl>
<hapltf$s9f$1@news.onet.pl> <hapmd6$ua7$1@news.onet.pl>
<hapns9$1jm$1@news.onet.pl> <haui9b$e61$1@inews.gazeta.pl>
<haukhn$ufk$1@news.onet.pl> <op.u1omian0bkkx24@attitude-adjust>
<hauvrj$ufk$2@news.onet.pl> <hav0i3$7d4$1@news.onet.pl>
<hb19cd$h6f$1@news.onet.pl> <hb19om$1bt$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: chello087207189233.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1255418925 20208 87.207.189.233 (13 Oct 2009 07:28:45 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 13 Oct 2009 07:28:45 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-Antivirus: avast! (VPS 091011-0, 2009-10-11), Outbound message
X-Antivirus-Status: Not-Tested
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:612103
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "fv" <f...@c...com> napisał w wiadomości
news:hb19om$1bt$1@inews.gazeta.pl...
> Marcin N wrote:
>> Czy ten ABS-C Hondy jest ewenementem na rynku?
>
> Tak.
>
>> Czemu jest aż tak wyraźnie lepszy od konkurencyjnych?
>
> Bo Hondzie zależało na tym aby tak było. Firma ta przyzwyczaiła już
> motocyklistów, że potrafi kiedy
> chce.
>
>> Czy konkurencja nie zaczęła się wzorować na rozwiązaniu Hondy?
>
> Obawiam się, że na razie jest to chronione patentem ;-)
>
> Poza tym, poczytaj grupę - co niektórzy są tak święcie przekonani o swoich
> umiejętnościach i
> szczęściu, że ABS traktują nieomalże jak breloczek do kluczyków. Przy
> takim podejściu, inne firmy
> nie _muszą_ mieć takiego ABS.
>
> Możliwe też, że jest to rozwiązanie po prostu zarąbiście drogie.
Ja jestem święcie przekonany, że moje umiejętności na motocyklu są NISKIE.
Za każdym razem, gdy jadę na mokrym - jestem spięty.
Ćwiczę regularnie awaryjne hamowanie na dużym pustym parkingu, ale zdaję
sobie sprawę, że ABSowi długo jeszcze nie dorównam.
Zgadzam się z opinią, że ABS w motocyklu - to jak poduszka powietrzna,
lepiej nie doprowadzać do sytuacji, gdy jest potrzebny.
Dlatego bez względu na opinie na grupie - chcę mieć ABS w następnym
motocyklu. Nawet jeśli będzie to tylko przeciętnej jakości ABS stosowany w
Fazerze 600.
Pozdrawiam
MN
Następne wpisy z tego wątku
- 13.10.09 09:14 Artur Zabroński
- 13.10.09 18:02 Jasio
- 14.10.09 09:14 Jasio
- 14.10.09 10:29 Kefir
- 14.10.09 10:44 Artur Zabroński
- 14.10.09 12:15 Grzegorz Rogala
- 14.10.09 12:18 Grzegorz Rogala
- 14.10.09 12:28 KJ Siła Słów
- 14.10.09 13:55 Monster
- 14.10.09 14:04 fv
- 14.10.09 14:06 KJ Siła Słów
- 14.10.09 14:07 Artur Zabroński
- 14.10.09 14:10 Artur Zabroński
- 14.10.09 14:21 Leszek Karlik
- 14.10.09 14:57 Tytus
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-03-08 Cięcie wysokich tui
- 2025-03-08 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=
- 2025-03-08 Prawo "gminne"
- 2025-03-08 Warszawa => Senior Recruiter <=
- 2025-03-08 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-08 Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- 2025-03-07 AION przejety
- 2025-03-07 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-07 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS