  • Data: 2010-05-07 21:01:03
    Temat: Re: Przesiadanie sie z cyfr na analogi
    Od: K <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In <hs17rb$bfu$1@news.onet.pl> Polon wrote:

    > Wow!
    >
    > Kolega zyje jak sie zdaje w swiecie rownoleglym.
    >
    > A moze masz na mysli fotografie otworkowa?

    To ja koledze - chociaz nie wiem czy koledze, bo nie znam dorobku -
    uscisle i wytlumacze. Oczywiscie tlumaczenie bedzie praca zupelnie
    bezsensowna bo tym, ktorzy wiedza nie trzeba powtarzac a pozostali nie
    uwierza. - Najszybszy z mozliwych zestaw do fotografowania scen
    ulicznych to manualny aparat z filmem 400ISO, przy srednioslonecznej
    pogodzie ustawiony na f11 i 1/125 sekundy, obiektyw 28mm z ostroscia
    nastawiona na 3m i mozg, ktorego mozliwosci niektorzy niedoceniaja.
    Fotografie otworkowa zostawmy dla artystow.

    --
    K ______ http://rewers.blogspot.com