  • Data: 2012-04-20 21:39:25
    Temat: Re: Przerost formy nad treścią
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-04-20 15:03, kamil wrote:

    > Zdaje się, że argument "AWD nie potrzeba" jest omawiany w kontekście
    > Integry z filmu rozpoczynającego wątek, a ty wyskakujesz z Astonem.

    Przy mocach wolnnossącej integry i tych warunkach, spokojnie napęd na
    jedną oś (fwd) wystarczy. Natomiast ogólnie napęd na jedną oś (WŁAŚCIWĄ
    OŚ) wystarczy dla znacznie, znacznie większych mocy.

    Jak już przy mocach jesteśmy, to wyjaśnij mi proszę skąd w wolnossącej
    integrze 360KM o których piszesz ?

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik