-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Przerost formy nad treścią
Date: Fri, 20 Apr 2012 21:39:25 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 29
Message-ID: <jmse1t$ek7$1@inews.gazeta.pl>
References: <jmniqf$lo3$1@inews.gazeta.pl> <jmout8$klp$1@inews.gazeta.pl>
<jmovdp$lho$1@inews.gazeta.pl> <jmpda6$sd2$1@inews.gazeta.pl>
<jmpe35$1j6$1@inews.gazeta.pl> <jmrbgs$e2p$2@inews.gazeta.pl>
<jmrltl$b6g$1@inews.gazeta.pl> <jmrmr9$ddj$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-72-202-194.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1334950781 14983 89.72.202.194 (20 Apr 2012 19:39:41 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 20 Apr 2012 19:39:41 +0000 (UTC)
X-User: yansvanhorn
In-Reply-To: <jmrmr9$ddj$1@inews.gazeta.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:9.0) Gecko/20111222 Thunderbird/9.0.1
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2445343
[ ukryj nagłówki ]On 2012-04-20 15:03, kamil wrote:
> On 20/04/2012 13:44, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
>
>>> Nie porównuj samochodu zbudowanego wyłącznie po to, żeby przejechać Ring
>>> o 0.5 sekundy szybciej do seryjnych..
>>
>> Ale jak on to zrobił ? Przecież bez AWD się nie da ?
>>
>> Weź dowolne BMW (nawet 335i ma już ponad 300KM), Porsche, Ferrari,
>> Zondę, Astona Martina, Koenigsegga itp. Bez problemu mają ponad 300,
>> 400, 500KM i napęd na jedną oś. Dziwnym trafem bez problemu dają radę w
>> takich warunkach.
>>
>> Czas najwyższy, abyś przestał opowiadać bzdury o konieczności posiadania
>> AWD, które w tych warunkach jedynie pogarsza osiągi.
>
> Zdaje się, że argument "AWD nie potrzeba" jest omawiany w kontekście
> Integry z filmu rozpoczynającego wątek, a ty wyskakujesz z Astonem.
Przy mocach wolnnossącej integry i tych warunkach, spokojnie napęd na
jedną oś (fwd) wystarczy. Natomiast ogólnie napęd na jedną oś (WŁAŚCIWĄ
OŚ) wystarczy dla znacznie, znacznie większych mocy.
Jak już przy mocach jesteśmy, to wyjaśnij mi proszę skąd w wolnossącej
integrze 360KM o których piszesz ?
--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik
Następne wpisy z tego wątku
- 20.04.12 21:42 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 21.04.12 17:04 Przemysław Czaja
- 21.04.12 23:28 kamil
- 25.04.12 02:58 anacron
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=