    From: Waldek <m...@n...dam>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Przeróbka zasilania w zabawce
    Date: Tue, 26 May 2015 23:04:11 +0200

    W dniu 2015-05-26 o 14:28, Zachariasz Dorożyński pisze:

    > Wyczynowe ładowanie pakietu lipol wymaga specjalistycznej ładowarki. Do normalnego
    ładowania jednej celi lipol ładowarka od papierosa jak najbardziej się nadaje i jej
    używanie nie grozi żadnymi rewelacjami.

    Pisalem ze byl pakiet 3x NiCd który zastąpił 1 paluch litowy 18650
    wiec kwestia dotyczy pojedynczego ogniwa i kondycjoner nie jest potrzebny.
    Paluch dam z zabezpieczeniem PCB - (plasterek przyklejony do dupki ogniwa)
    jest tylko kwestia ew. zwiekszenia pradu tej ładowareczki od e-cygara,
    zeby się zabawka szybciej pradem nasyciła - 0,7-0,8A wystarczy ... to
    juz 2x krócej .
    Zasilacz od klasycznej komórki (USB) powinien wystarczyc, ale jest tez
    pod ręką
    od tableta o wydajności 2A - nie wspominalem że to ma być ładowane z
    komputera.

    Ps.
    Oglądnął ktoś może ten schemat ?
    http://www.stchip.com/upload/file/1354632665.pdf

    Układ "zmontowany" jest ciutek inny - prawa strona raczej sie zgadza
    po "obmacaniu" omomierzem, tyle ze dzielnik Rt1/Rt2 jest na Rez 5k
    - ale stosunek podziału zachowany.
    Natomiast Rcs (o ile znalazlem ten wlasciwy) moze byc około 0,2 ohma ??
    - na granicy bledu prostego omomierza cyfrowego - i tu przewiduje klopot
    z dobraniem odpowiedniego bo to jak dla mnie z "epoki przewlekanej" to
    straszna malizna

    Pozdrawiam

    Układ zmontowany odbiega