  • 1. Data: 2011-04-01 20:32:01
    Temat: Przerejestrowanie własnego motocykla z UK w Polsce
    Od: Dimens <2...@g...com>

    Witam, mam pytanie czy przy rejestracji motocykla w Polsce (którego
    jestem właścicielem w UK) będę musiał płacić 160 zł w Urzędzie
    Skarbowym (za zaświadczenie o zwolnieniu z podatku VAT) ?.

  • 2. Data: 2011-04-01 20:50:17
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-04-01 22:32, Dimens pisze:
    > Witam, mam pytanie czy przy rejestracji motocykla w Polsce (którego
    > jestem właścicielem w UK) będę musiał płacić 160 zł w Urzędzie
    > Skarbowym (za zaświadczenie o zwolnieniu z podatku VAT) ?.

    tak

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 3. Data: 2011-04-01 20:56:39
    Od: Dimens <2...@g...com>

    On 1 Kwi, 22:50, Kuczu <q...@g...com> wrote:

> [...]
    >
    > --
    > Kuczu
    >
    > LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)

    Niech to szlak!!!
    A już myślałem, że coś się jednak zmieniło w tym temacie ... Grrrr

  • 4. Data: 2011-04-01 21:07:32
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Dimens"
    Niech to szlak!!!
    A już myślałem, że coś się jednak zmieniło w tym temacie ... Grrrr

    Oczywiscie ze sie zmienia - jest coraz wieksza armia pierdolonych urzedasow
    do wykarmienia co przeklada sie na coraz wieksza ilosc platnych zaswiadczen.
    Zwlaszcza jesli chodzi o udowodnienie prawa do wlasnosci...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 5. Data: 2011-04-04 15:01:42
    Od: "Seoman" <r...@t...op.pl>

    Dimens wrote:
    > Niech to szlak!!!
    > A już myślałem, że coś się jednak zmieniło w tym temacie ... Grrrr

    Ja rejestrowałem moto z Anglii w zeszłym roku. Musiałem przez parę tygodni
    zasuwać po kilku urzędach, za każdym razem uderzając do szefa, bo szeregowi
    odsyłali mnie od progu na bambus. Gdyby to była tylko kwestia opłat, to
    przyniósłbym im z radością, merdając ogonkiem... Najbardziej zadziwia mnie to,
    że to, czego jeden urzędnik absolutnie nie ma prawa załatwić, jest w stanie bez
    problemu zrobić inny, trzeba go tylko znaleźć.

    Pozdrawiam,
    Seoman