  • Data: 2017-08-03 04:39:39
    Temat: Re: Przerabiał ktoś wiertarkę na aku litowe?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:59823714$0$650$65785112@news.neostrada.pl...

    > Na $40 na nowy akumulator tez cie nie stac :-)

    Nie to, że mnie nie stać tylko że wypadałoby mieć dwa zestawy
    baterii akumulatorów. A więc wydać trzeba $80.

    A za $90 można mieć nową wiertarkę z akumulatorem litowym x 2
    i pół calowym futerkiem. Za 9 dolców więcej w wersji DeWalt z torbą:
    http://www.homedepot.com/p/BLACK-DECKER-20-Volt-MAX-
    Lithium-Ion-Cordless-1-2-in-Drill-Driver-BDCDHP220SB
    -2/204679865

    Nie o pieniądze chodzi tylko że jak kupię nową to ta stara co?
    Na śmietnik?

    Moja wiertarka jest praktycznie nówka, niebita, Niemiec płakał
    jak sprzedawał... tylko baterie poszły się kochać... Jedna już rok
    temu, dałem ją koledze co ma taką samą wiertarkę aby sobie
    wyjął z niej dobre ogniwa i zrobił z dwu jedną... Teraz drugą
    baterię szlag trafił.

    Swoją drogą ten sam kolega pożyczył mi tej swojej wiertarki
    i widzę, że u niego w wiertarce nie działa hamulec... zwalniam
    przycisk i wrzeciono się dalej kręci bezwładnościowo...
    I to zaczęła tak robić u mnie... będzie na mnie że ją zepsułem :-(

    Ten hamulec to chyba elektryczne zwarcie silnika DC, tak?
    Chyba popatrzę mu do tego cyngla/przełącznika... może coś wypatrzę.

    > Tego zwarcia to swoja droga jestem ciekaw ... co jest wtedy na
    > elektrodach, ze napiecie jest zerowe ?
    > I czy to nie szkodzi ogniwu ?

    No skoro tak przechowują baterie do tzw. mission critical
    to chyba nie sądzisz że poświęcają ich trwałość i niezawodność? :-)