  • Data: 2017-08-06 15:34:02
    Temat: Re: Przerabiał ktoś wiertarkę na aku litowe?
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:om73f4$3j3$1@dont-email.me...

    > Tak właśnie pomyślałem...
    > Czy jest jakiś lepszy sposób na rozładowanie ich w domu
    > niż przepuszczanie prądu przez wiertarkę? :-) Sąsiadowi
    > w drewnianym płocie za dużo dziur zrobię w tym procesie ;-)

    Żarówa... wróć, "kula grzewcza" :) wydaje mi sie najlepsza. Tylko możliwie
    tak, żeby za duży prąd nie poszedł (raczej idź normalnym, nie
    "przyspieszonym"), zanim się z powrotem choć trochę nie uformują. Ja myślę,
    że standardowy 1/10 C będzie dobry. Przypuszczam, że to jest jak z
    zapyziałym silnikiem w aucie po 5 latach postoju. Jak mu dasz od razu "w
    pizdę", to marnie to widzę. Jak natomiast silnik przygotujesz do działania,
    to może jeszcze długo posłużyć. Może nie odzyska pełnej sprawności (i to, i
    to), ale delikatnie z początku potraktowany myślę, że się odwdzięczy jeszcze
    kilkoma latami działania.
    Ewentualnie, jeśli ładowarka ma funkcję rozładowania, niektóre mają, to
    zapuścić.

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.