eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzepływomierz?Re: Przepływomierz?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!newsfeed00.su
    l.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx01.
    iad01.newshosting.com!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newsho
    sting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.
    neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Rafal Lorenc <s...@u...sie.pl>
    Subject: Re: Przepływomierz?
    References: <i62vcn$1q1$1@news.dialog.net.pl> <i6311m$ps6$1@news.onet.pl>
    <i63jh3$pii$1@news.net.icm.edu.pl> <s...@u...sie.pl>
    <i67ich$ob1$1@news.net.icm.edu.pl>
    Organization: USMIECHA SIE PL -=http://usmiecha.sie.pl=-
    Reply-To: s...@u...sie.pl
    User-Agent: slrn/pre0.9.9-111 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@u...sie.pl>
    Date: 08 Sep 2010 09:08:01 GMT
    Lines: 35
    NNTP-Posting-Host: 83.18.48.190
    X-Trace: 1283936881 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 20990 83.18.48.190:51640
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2309156
    [ ukryj nagłówki ]

    Bugatti [s...@m...pl]
    na: pl.misc.samochody napisal/la:

    > No właśnie tak napisałem, więc czemu piszesz że bzdura. (nie do końca
    > doczytałeś ;-))

    Racja - przyczepiłem się jednego słowa ;-)

    > Jeśli przepływka jest padnięta to w 008 komp ogranicza dawkę (do wartości
    > zastępczej) którą odczytujemy w kolumnie via MAF
    > http://vaglog.rtnet.pl/poised_6278.html

    Ogranicza to za dużo napisane.
    Jeżeli nie ma MAF`a albo MAF jest padnięty to wkracza paliwo z mapy
    doładowania turbo co jest znowu korelacją sensoru MAP z korelacją
    maksymalnej zczytywanej wartości 850mg powietrza z MAF.

    > Jeśli ta jest niższa od wartość zadanej przez producenta (a tą znamy z
    > dokumentacji i "doświadczenia", znajomości danego silnika.) to winą należy
    > obarczyć przepływkę. Nie należy stwierdzać zgon G70 tylko po grupie 003 bo
    > jeśli nawet będzie nieznacznie poniżej 850 mg/suw to i tak należy spojrzeć
    > na dawkę paliwa.

    To prawda, grupa 3 z grupą 8 zawsze idzie w parze.
    Trudno to wyjaśnić nie będąc teoretykiem - najlepiej spojrzeć na mapy
    ECU i wszystko widać jak na dłoni co z czym ma relacje ;-)


    Pozdrawiam,
    Rafal Lorenc

    --
    SysAdmin UsmiechaSie
    jid/mail:s...@u...sie.pl mobile: 503-611-119
    www.usmiecha.sie.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: