-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!newsfeed00.su
l.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx01.
iad01.newshosting.com!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newsho
sting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.
neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
From: Rafal Lorenc <s...@u...sie.pl>
Subject: Re: Przepływomierz?
References: <i62vcn$1q1$1@news.dialog.net.pl> <i6311m$ps6$1@news.onet.pl>
<i63jh3$pii$1@news.net.icm.edu.pl> <s...@u...sie.pl>
<i67ich$ob1$1@news.net.icm.edu.pl>
Organization: USMIECHA SIE PL -=http://usmiecha.sie.pl=-
Reply-To: s...@u...sie.pl
User-Agent: slrn/pre0.9.9-111 (Linux)
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Message-ID: <s...@u...sie.pl>
Date: 08 Sep 2010 09:08:01 GMT
Lines: 35
NNTP-Posting-Host: 83.18.48.190
X-Trace: 1283936881 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 20990 83.18.48.190:51640
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2309156
[ ukryj nagłówki ]Bugatti [s...@m...pl]
na: pl.misc.samochody napisal/la:
> No właśnie tak napisałem, więc czemu piszesz że bzdura. (nie do końca
> doczytałeś ;-))
Racja - przyczepiłem się jednego słowa ;-)
> Jeśli przepływka jest padnięta to w 008 komp ogranicza dawkę (do wartości
> zastępczej) którą odczytujemy w kolumnie via MAF
> http://vaglog.rtnet.pl/poised_6278.html
Ogranicza to za dużo napisane.
Jeżeli nie ma MAF`a albo MAF jest padnięty to wkracza paliwo z mapy
doładowania turbo co jest znowu korelacją sensoru MAP z korelacją
maksymalnej zczytywanej wartości 850mg powietrza z MAF.
> Jeśli ta jest niższa od wartość zadanej przez producenta (a tą znamy z
> dokumentacji i "doświadczenia", znajomości danego silnika.) to winą należy
> obarczyć przepływkę. Nie należy stwierdzać zgon G70 tylko po grupie 003 bo
> jeśli nawet będzie nieznacznie poniżej 850 mg/suw to i tak należy spojrzeć
> na dawkę paliwa.
To prawda, grupa 3 z grupą 8 zawsze idzie w parze.
Trudno to wyjaśnić nie będąc teoretykiem - najlepiej spojrzeć na mapy
ECU i wszystko widać jak na dłoni co z czym ma relacje ;-)
Pozdrawiam,
Rafal Lorenc
--
SysAdmin UsmiechaSie
jid/mail:s...@u...sie.pl mobile: 503-611-119
www.usmiecha.sie.pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
Najnowsze wątki
- 2024-12-19 koniki obsiadły kolejki i numerki
- 2024-12-18 Poseł oszukany "na policjanta"
- 2024-12-18 znów chory psychicznie
- 2024-12-18 Katowice => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-18 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Katowice => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-18 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-18 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2024-12-18 Katowice => Kierownik Działu Zarządzania Platformą Wirtualizacji i
- 2024-12-18 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-18 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-18 Kablówka z modułem CAM
- 2024-12-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Wróblewo => Analityk finansowy <=