  • 11. Data: 2021-08-10 13:04:19
    Temat: Re: Przepadek samochodu.
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 10.08.2021 Jacek Maciejewski <j...@g...pl> napisał/a:

    > Uważaj, bo cię pijany populizm skasuje na drodze. Z mojego skromnego

    Tylko czekałem, kiedy się zaczną adpersonamy. Brakowało tylko
    "a jakby Twoje dziecko przejechał pijany kierowca" :-)

    > dorobku jako kierowcy wynika że raz na 100-200 km trafia się populizm
    > który wyprzedzając jedzie ci naprzeciw po twoim pasie. I ma nadzieję że
    > zdąży a ty masz nadzieję że uciekając trafisz między drzewa i że rów nie

    Tak akurat robią zwykle najzupełniej trzeźwe osobniki.
    Proponuję odstrzeliwać na miejscu, co się tam będziemy z jakąś
    konfiskatą pierdzielić. Przecież może ukraść lub pożyczyć i dalej
    zapie^H^H^H jeździć szybko ale bezpiecznie, nie?

    > za głęboki. A tak, bryka zabrana, prawko też i jak chcesz pojeździć bez
    > prawka to hulajnoga.

    Bo kupić szrota za dwa tysie to problem nie do przeskoczenia?

    Jak komuś prawo jazdy zabrali i dalej jeździ, to konfiskata samochodu
    mu trafi do rozumu?

    > Wy trzej coście odpowiedzieli, błędnie posądzacie PIS o autorstwo
    > ewentualnej ustawy. Piszą ją bezpartyjni fachowcy z odpowiedniego biura.

    Ależ oczywiście. Sami bezpartyjni fachowcy, jak w spółkach skarbu państwa :-)

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 12. Data: 2021-08-10 13:13:46
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 10 Aug 2021 11:04:19 GMT, Dominik Ałaszewski napisał(a):

    > Tak akurat robią zwykle najzupełniej trzeźwe osobniki.

    Życzę wiele szczęścia oraz gumowych drzew :) Tym niemniej, prawodawcy
    usiłują wbrew tobie ratować cię nawet przed trzeźwymi co to jeżdżą
    szybko ale bezpiecznie :) Jakbyś przeczytał artykuł, wiedziałbyś że
    konfiskata dotyczy rownież aut trzeźwych przestępców drogowych.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 13. Data: 2021-08-10 13:21:12
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 10.08.2021 Jacek Maciejewski <j...@g...pl> napisał/a:

    > Życzę wiele szczęścia oraz gumowych drzew :) Tym niemniej, prawodawcy

    A dziękuję, dziękuję.

    > usiłują wbrew tobie ratować cię nawet przed trzeźwymi co to jeżdżą
    > szybko ale bezpiecznie :) Jakbyś przeczytał artykuł, wiedziałbyś że
    > konfiskata dotyczy rownież aut trzeźwych przestępców drogowych.

    Chyba ma dotyczyć, nie słyszałem, żeby po nocy uchwalono i podpisano?
    No i jak pisałem- konfiskata nie załatwia sprawy. Trzeba odstrzeliwać.

    A to, że łaskawe państwo chce mnie ratować przed wieloma rzeczami wiem.
    Osobiście wolałbym, żeby się odstosunkowało.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 14. Data: 2021-08-10 13:32:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 10 Aug 2021 12:51:00 +0200, Jacek Maciejewski wrote:
> [...]
    lizm-w-akcji-czyli-plaga-pijanych-kierowcow/

    > Uważaj, bo cię pijany populizm skasuje na drodze. Z mojego skromnego
    > dorobku jako kierowcy wynika że raz na 100-200 km trafia się populizm
    > który wyprzedzając jedzie ci naprzeciw po twoim pasie.

    Ale co - pijany?
    Autostrad przybylo, takich przygod mam mniej, wieksze ryzyko stanowią
    ci wyprzedzajacy i zajezdzajacy droge :-)

    > I ma nadzieję że
    > zdąży a ty masz nadzieję że uciekając trafisz między drzewa i że rów nie
    > za głęboki. A tak, bryka zabrana, prawko też i jak chcesz pojeździć bez
    > prawka to hulajnoga.

    Ale sprawdziles, ze pijany?
    Bo moze trzezwy, i projekt go nie obejmie.
    I nadal bedzie tak wyprzedzal.

> [...]
    > ewentualnej ustawy. Piszą ją bezpartyjni fachowcy z odpowiedniego biura.
    > Tam minister któryś z kolei i on nieważny. Ważni są pracownicy w tle

    A gdzie tam. Pisza to, co im minister kaze pisac.
    Akurat u Ziobry jest to stary pomysl
    https://www.rp.pl/artykul/970244-Bedzie-obligatoryjn
    y-przepadek-pojazdu-za-jazde-pod-wplywem-alkoholu.ht
    ml

    Tylko ciekawe, ze wyplynal dopiero teraz. Minimister byl bardziej
    zajety wazniejszymi sprawami przez 5 lat?

    A fachowcy ... ciekawe, czy jeszcze sa, czy ich PiS zwolnil, i
    posadzil swoich. No chyba, ze dobrze wiedza, ze ich miejsce jest w
    drugiej linii, ale pensja dobra.
    Tylko trzeba by sprawdzic, jak ci zwolnieni sami zostali zatrudnieni,
    bo na dobra posade zawsze czeka wielu znajomych i krewnych :-)

    A o sluzbie cywilnej ... ciekawe na ile BBC oddawala prawde

    https://www.youtube.com/watch?v=VOdnISwLkSs
    https://www.youtube.com/watch?v=gmOvEwtDycs
    https://www.youtube.com/watch?v=cIYfiRyPi3o

    Jest tego wiecej
    https://www.youtube.com/playlist?list=PLtdKV-7rk4pFY
    lJjKF8hzfRbZyXRuT8xx

    Natomiast nizej ... we Wroclawiu czasem slychac glosy o zamianie ulicy
    Kazimierza Wielkiego na deptak. A to glowna arteria miasta.

    Glosy plyna gdzies z miejskiej instytucji, ale jakos nie sa
    realizowane. Prezydenci u nas maja dluzsze okresy wladzy ...
    wiec o co tu chodzi - zarty pod publiczke, czy prezydent utrzymuje
    w zarzadzie drog bezsensownych idealistow?

    J.

  • 15. Data: 2021-08-10 13:33:07
    Od: K <n...@e...com>

    On 10/08/2021 11:53, Jacek Maciejewski wrote:

    > Smędzisz, koleś. Jakbyś chwilę pomyślał, znalazłbyś sam odpowiednie
    > podejście prawne w tych przypadkach. Ale ci się wydaje że myślenie to
    > zbędna rzecz na newsach. Albo że krótka ksywa zwalnia cię od tego
    > uciążliwego zajęcia :)

    Czyli jak zwykle nie masz nic ciekawego do powiedzenia tylko pierdolisz
    trzy po trzy.

  • 16. Data: 2021-08-10 13:34:08
    Od: K <n...@e...com>

    On 10/08/2021 11:51, Jacek Maciejewski wrote:

> [...]
    > ewentualnej ustawy. Piszą ją bezpartyjni fachowcy z odpowiedniego biura.
    > Tam minister któryś z kolei i on nieważny. Ważni są pracownicy w tle

    I na pewno za to, ze ktos jechal z toba na czolowke to mu zabiora
    samochod. Wez ty juz przestac wdychac klej.

  • 17. Data: 2021-08-10 13:39:23
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 10.08.2021 J.F <j...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Bo moze trzezwy, i projekt go nie obejmie.

    Jacek twierdzi, że światli specjaliści od biegunki legislacyjnej
    to przewidzieli i trzeźwemu też auto zabiorą.

    Tylko nie wiem, jaką rolę ma pełnić ta konfiskata?

    Że niby sprawca nie będzie miał czym jeździć?
    Nie wpadnie na to, żeby sobie kupić szrota,
    nigdy od nikogo nie pożyczy (także bez wiedzy
    właściciela), nie ukradnie itp?

    Czy że tak zaboli go utrata ukochanego BMW,
    jak pięć lat w pierdlu by go nie zabolało?

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 18. Data: 2021-08-10 13:54:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On 10 Aug 2021 11:39:23 GMT, Dominik Ałaszewski wrote:

    > Jacek twierdzi, że światli specjaliści od biegunki legislacyjnej
    > to przewidzieli i trzeźwemu też auto zabiorą.

    Poczekamy na oficjalny projekt, to zobaczymy co przewidzieli :-)

> [...]
    >
    > Że niby sprawca nie będzie miał czym jeździć?
    > Nie wpadnie na to, żeby sobie kupić szrota,
    > nigdy od nikogo nie pożyczy (także bez wiedzy

    Jak ukradnie, (i go zlapia), to pojdzie siedziec na dluzej i
    zagrozenia na drodze robic nie bedzie.
    Tylko czy panstwo na to stac :-)

    Jak pozyczy, i wlasciciel straci auto, to drugi raz mu nie pozyczy.

    > Czy że tak zaboli go utrata ukochanego BMW,
    > jak pięć lat w pierdlu by go nie zabolało?

    No - moze troche zabolec.
    Ale jak bedzie mial zakaz prowadzenia i nie bedzie mial samochodu,
    to moze nie bedzie zakazu omijal, a w przyszlosci pomysli.

    Ale jak Ziobro bedzie jeszcze wydluzal czasy zakazow,
    to skonczy sie tak, ze kupi szrota na babcie, i wszyscy beda
    zadowoleni :-)

    J.

  • 19. Data: 2021-08-10 14:08:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On 10 Aug 2021 11:21:12 GMT, Dominik Ałaszewski wrote:

    > A dziękuję, dziękuję.

    > Chyba ma dotyczyć, nie słyszałem, żeby po nocy uchwalono i podpisano?

    A bo to pierwszy raz?

    Ale teraz ten niedobry Senat nie pozwala na takie rzeczy :-)

    > No i jak pisałem- konfiskata nie załatwia sprawy. Trzeba odstrzeliwać.
    > A to, że łaskawe państwo chce mnie ratować przed wieloma rzeczami wiem.
    > Osobiście wolałbym, żeby się odstosunkowało.

    Ale tak calkowicie zlikwidowac drogowke?
    Czy pozwolic na instalowanie km na dachu pojazdu :-)

    J.

  • 20. Data: 2021-08-10 14:44:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On 10 Aug 2021 10:24:28 GMT, Dominik Ałaszewski wrote:
> [...]
    > konsekwencja demokracji, "trzeba" przypodobać się tłuszczy
    > i nakręcać emocje- wtedy nikt nie będzie się wychylał

    Tylko wiesz - ta tłuszcza tez ma samochody.
    I jak widac - lubi wypic :-)

    Ale moze po prostu tłuszcza bardzo lubi, jak sie zabiera samochod ...
    sasiadowi :-)

    > Warto przeczytać głos rozsądku:
    > https://wei.org.pl/2021/blogi/panstwo/lwarzecha/popu
    lizm-w-akcji-czyli-plaga-pijanych-kierowcow/

    Dokladnie - wladza przykladnie zwalczy pijanych kierowcow, a 3000
    trupow na jezdni zostanie. No nie - 2800.

    J.