  • 1. Data: 2021-08-10 09:19:42
    Temat: Przepadek samochodu.
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Kiedy z rok temu postulowałem tu że należy karać pijanych kierowców
    przepadkiem samochodu, nikt się ze mną nie zgodził, wymyślaliście
    rozmaite trudności przy realizacji tego prawa. A tu, proszę:
    https://tiny.pl/9mvxd
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 2. Data: 2021-08-10 09:28:02
    Temat: Re: Przepadek samochodu.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 10 Aug 2021 09:19:42 +0200, Jacek Maciejewski wrote:
> [...]
    > przepadkiem samochodu, nikt się ze mną nie zgodził, wymyślaliście
    > rozmaite trudności przy realizacji tego prawa. A tu, proszę:

    A bo to pierwszy pomysl PiS, ktory nie wszedl?

    Nasze watpliwosci pozostaly - pojedzie pijany pilot, i co - rzad sobie
    zarekwiruje Boeinga? Czy tylko Trzaskowskiemu autobus zabierze?
    Albo wlascicielowi firmy transportowej tira ..

    Jeden za 0.21 promila straci nowego mercedesa czy porsche, drugi za
    2.1 promila rozstanie sie z maluchem.
    Takie to Prawo i Sprawiedliwosc :-)

    Ta rekwizycja pojazdu ma jeden sens - jak widac teraz, wiele osob ma
    zakaz, i jezdzi dalej.
    Nie bedzie mial samochodu - nie bedzie jezdzil :-)

    Ale to mozna rozwiazac na inne sposoby.

    J.

  • 3. Data: 2021-08-10 09:37:20
    Od: K <n...@e...com>

    On 10/08/2021 08:19, Jacek Maciejewski wrote:
> [...]
    > przepadkiem samochodu, nikt się ze mną nie zgodził, wymyślaliście
    > rozmaite trudności przy realizacji tego prawa. A tu, proszę:

    czyli jak zwykle chuj z tego bedzie i tylko taki dzban jak ty mogl to
    lyknac.

  • 4. Data: 2021-08-10 09:52:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 10 Aug 2021 08:37:20 +0100, K wrote:

    > czyli jak zwykle chuj z tego bedzie i tylko taki dzban jak ty mogl to
    > lyknac.

    Moze i bedzie - jak pis sprawdzi, co na to elektorat, to moze
    wprowadzi - rok przed wyborami to byloby cos - mozna sie pochwalic.
    Albo lepiej 3 miesiace - to moze jeszcze bedzie malo glosow, jakie to
    glupie :-)

    Na razie na tapecie jest podwyzka mandatow, a budzet chce pieniedzy
    :-)
    No i znow sie pojawia jakis bezsensowny temat punktow za jazde po
    pijaku ...

    J.

  • 5. Data: 2021-08-10 11:07:10
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 10.08.2021 Jacek Maciejewski <j...@g...pl> napisał/a:

    > rozmaite trudności przy realizacji tego prawa. A tu, proszę:
    > https://tiny.pl/9mvxd

    Populizm i Socjalizm proponuje populistyczne "rozwiązanie"
    bez przejmowania się implikacjami. A to ci niespodzianka...

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 6. Data: 2021-08-10 11:41:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On 10 Aug 2021 09:07:10 GMT, Dominik Ałaszewski wrote:

    > Populizm i Socjalizm proponuje populistyczne "rozwiązanie"
    > bez przejmowania się implikacjami. A to ci niespodzianka...

    Ale takie pomysly kraza od ... 20 lat?

    Kto pamieta, kiedy sie pojawily i ktora partia to wymyslila?

    Jedno jest pewne - nie wprowadzil tego PiS przez poprzednie 5 lat,
    nie wprowadzila PO przez 8, nie wprowadzil PiS przez 2, nie wprowadzil
    SLD ... choc populizm nieobcy wszystkim

    https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/r
    zad;bierze;sie;za;nietrzezwych;kierowcow;co;proponuj
    e,142,0,1453966.html

    Cos mi chodzi po glowie, ze Ziobro to juz raz probowal nieoficjalnie
    wprowadzic:
    http://dailydriver.pl/porady/prawo/czy-mozna-stracic
    -auto-za-jazde-po-pijanemu/

    A Tusk ... przegral z rowerzystami, i dobre prawo musial wycofac :-)

    J.

  • 7. Data: 2021-08-10 11:45:53
    Od: K <n...@e...com>

    On 10/08/2021 08:52, J.F wrote:

> [...]
    > :-)
    > No i znow sie pojawia jakis bezsensowny temat punktow za jazde po

    Zastanowmy sie lepiej kogo to dotknie. Ci ktorych stac jezdza autem w
    leasingu, najmie, kredycie - nie sa wlascicielami. Ci ktorych stac
    mniej, jezdza autem w kredycie - nie sa wlascicielami albo sa
    wspolwlascicielami. Ci ktorych nie stac jezdza smietnikami, ktorych
    zlomowanie przewyzsza ich wartosc, a wlascicielem i tak byla babcia albo
    dziadek bo OC tansze. Jaki jest odsetek sprawcow w kazdej z w/w grup?
    Teraz prosze niech ktos wymieni kraje w ktorych cos takiego sprawnie
    dziala. Pomijam zgodnosc z konstytucja itp.

    Dlaczego w tym kraju wszystko jest zawsze robione od dupy strony?
    Dlaczego probujemy wymyslec kolo na nowo, a wychodzi nam szescian?

  • 8. Data: 2021-08-10 12:24:28
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 10.08.2021 J.F <j...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Ale takie pomysly kraza od ... 20 lat?
    (..)
    > SLD ... choc populizm nieobcy wszystkim

    Otóż to właśnie. Wg mnie to niestety jest prosta
    konsekwencja demokracji, "trzeba" przypodobać się tłuszczy
    i nakręcać emocje- wtedy nikt nie będzie się wychylał
    z myśleniem.

    Warto przeczytać głos rozsądku:
    https://wei.org.pl/2021/blogi/panstwo/lwarzecha/popu
    lizm-w-akcji-czyli-plaga-pijanych-kierowcow/

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 9. Data: 2021-08-10 12:51:00
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 10 Aug 2021 10:24:28 GMT, Dominik Ałaszewski napisał(a):

> [...]
    >
    > Warto przeczytać głos rozsądku:
    > https://wei.org.pl/2021/blogi/panstwo/lwarzecha/popu
    lizm-w-akcji-czyli-plaga-pijanych-kierowcow/

    Uważaj, bo cię pijany populizm skasuje na drodze. Z mojego skromnego
    dorobku jako kierowcy wynika że raz na 100-200 km trafia się populizm
    który wyprzedzając jedzie ci naprzeciw po twoim pasie. I ma nadzieję że
    zdąży a ty masz nadzieję że uciekając trafisz między drzewa i że rów nie
    za głęboki. A tak, bryka zabrana, prawko też i jak chcesz pojeździć bez
    prawka to hulajnoga.
    Wy trzej coście odpowiedzieli, błędnie posądzacie PIS o autorstwo
    ewentualnej ustawy. Piszą ją bezpartyjni fachowcy z odpowiedniego biura.
    Tam minister któryś z kolei i on nieważny. Ważni są pracownicy w tle
    którzy wiedzą co robią.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 10. Data: 2021-08-10 12:53:50
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 10 Aug 2021 10:45:53 +0100, K napisał(a):

> [...]
    >
    > Dlaczego w tym kraju wszystko jest zawsze robione od dupy strony?
    > Dlaczego probujemy wymyslec kolo na nowo, a wychodzi nam szescian?

    Smędzisz, koleś. Jakbyś chwilę pomyślał, znalazłbyś sam odpowiednie
    podejście prawne w tych przypadkach. Ale ci się wydaje że myślenie to
    zbędna rzecz na newsach. Albo że krótka ksywa zwalnia cię od tego
    uciążliwego zajęcia :)
    --
    Jacek
    -I hate haters-