    Subject: Re: Przepadek samochodu.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <8fb58cpitbr5$.yc34b0zuxonq$.dlg@40tude.net>
    <611361b1$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    <13krqkkgokj6f$.1e3co37ny3i9o$.dlg@40tude.net>
    <6114c588$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
    <61150515$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Thu, 12 Aug 2021 13:32:05 +0200

    W dniu 12.08.2021 o 13:25, Dominik Ałaszewski pisze:

    > Mocno NTG, ale skoro się rzekło, to doprecyzuję.
    > Jakąkolwiek. W sensie że niektóry uważają (ja nie), że przepisy
    > regulujące ruch drogowy nie są w ogóle potrzebne.

    Niektórzy uważaja, że ziemia jest płaska a w szczepionkach są czipy. Ale
    nie powoduje to tego że należy brać takie bzdury na poważnie. Dalszą
    częśc pominę, bo to temat na inną dyskusję, ale niezależnie od tego czy
    państwa istnieją czy nie to jak sobie wyobrażasz dzisiejszy ruch bez
    spisanych jego zasad? No pomijając że jak państw nie będzie to ruch
    samochodowy sam zaniknie;)

    --
    Shrek