  • Data: 2021-08-12 14:48:09
    Temat: Re: Przepadek samochodu.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.08.2021 o 14:25, Dominik Ałaszewski pisze:

    > Jak tak to zdefiniować, to i wilki mają "państwa" :-)

    No i coś w tym jest - mają swoje stada, terytorium, nie włażą na nie
    swoje tereny, mają "pierwszego"... Ale jak już mówiłem darujmy sobie
    historię całego rodzaju ludzkie, planety czy wszechświata a skupmy sie
    na okresie cywilizaji, bo jak zakładam jesteśmy do niej przywiązani i
    nie chcemy się jej pozbywać. Państwa towarzyszyły jej cały czas.

    > Bardzo możliwe. Ale tak się przecież dzieje z prawem.
    > Najpierw są zasady niepisane, tradycyjne a potem się je
    > kodyfikuje i ewentualnie porządkuje.

    No i to właśnie zrobiono, a ty twierdzi że potrzeba tego tworu (pord)
    jest dyskusyjna, po czym... mówisz że jakby go zliwkidowano to by się
    naturalną koleją rzeczy odrodził;)

    > Pewnie i te, wypracowane w znoju stłuczek zwyczaje byłyby
    > lepsze, niż teraźniejsze przepisy :-)

    Prawdę mówiąc nie sądzę. Ale tak czy inaczej PoRd (czy jak to nazwiesz)
    jest niezbędny.

    --
    Shrek