  • Data: 2021-08-12 13:59:59
    Temat: Re: Przepadek samochodu.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.08.2021 o 13:45, Dominik Ałaszewski pisze:

    > No toż piszę, ze to NTG :-)

    E tam...

    > W sumie państwa jako takie to niewielki
    > okres historii gatunku ludzkiego,

    Zawsze było coś co było "państwem" - nawet za neardealczyków były stada.
    Ale wydaje mi się, ze nie ma co do tego mieszać całej historii gatunku -
    skupmy się na cywilizacji ludzkiej - tam już zawsze państwa istniały -
    no może na początku się nazywały plemionami.

    > niektórzy też prorokują przejście
    > na szczebel planetarny...

    A inni wielki filtr wcześniej. SF fajna sprawa, ale my tu o
    pierwszenstwie na skrzyżowaniu;)

    > Nie do mnie pytanie, bo jak pisałem, uważam że zasady ruchu
    > drogowego powinny istnieć.

    Ale pisałeś, że koniecznośc ich istnienia jest dyskusyjna, więc
    przedstawa tą alternatywę.

    > Przy ich braku być może ustaliłyby się
    > jakieś niepisane po okresie chaosu i pewnie na początku wszyscy
    > jeździliby wolno (bo nigdy nie wiadomo, co ten drugi zrobi).

    A potem by je spisano:P

    --
    Shrek