  • Data: 2013-12-04 15:42:00
    Temat: Re: Przenoszenie numeru z Tak Tak Fon.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    W dniu 2013-12-04 11:23, J.F pisze:

    >LOL - po pierwsze się nie kłóciłem, tylko starałem się dociec co
    >nakombinowałeś, że tak ci świetnie wyszło. No i wyszło szydło z wora.
    >A numer dalej nie przeniesiony :P
    >No chyba, że już Ci się udało :>

    Dalej. Powstrzymalem sie od zdecydowanych dzialan, bo mowiliscie ze te
    Vikingi zaskocza oferta.
    A oni tez - start 4 grudnia, a dzis o 0:01 strona ciagle "czekaj".
    Dzis rano tez.
    Ale mam wielka ochote pokazac Orange ze tak to sie klienta nie
    obsluguje :-)

    >T-mobile zdezaktywowało kartę zgodnie z Twoją dyspozycją, a problemy
    >z przeniesieniem to Twoja wina, a nie operatora, który zgodnie
    >z regulaminem/umową zrobił co miał zrobić.

    Przeciez nie narzekam na T-mobile, tylko na Nju.
    Operator moze robil zgodnie z regulaminem, ale powinien byl to zrobic
    szybko, a nie rozwlec na dwa tygodnie.

    >Na drugi raz tak nie kombinuj :P

    Kurde, wszystko zgodnie z regulami sztuki, tylko troche za pozno :-P

    J.