  • 41. Data: 2011-02-25 15:39:52
    Temat: Re: Przenośny, osobisty WiFi hotspot?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <t...@w...pl> wrote in message
    news:ik8bgj$im9$1@news.onet.pl...

    > Miałem wtedy w ręku nowego iPhona2G swoją roczną n95.
    > Niestety piszesz chyba o jakimś innym produkcie, bo wtedy to super iPhone
    > wyglądał żałosnie. Żeby nie powiedzieć - biednie. "Umiał tylko dzwonić" i
    > nic więcej. Oczywiście w 2G, żebyś nie pomyslał, że UMIAŁ.

    ?? Co to znaczy umiał tylko dzwonić?

    Pierwszy iPhone wypuszczony w czerwcu 2007 roku miał iOS z przeglądarką
    internetową Safari, obsługiwał wifi b/g, był to już czteropasmowy GSM z
    GPRS,
    EDGE, Bluetooth 2.0 i 4-8 GB wewnętrznej pamięci na muzykę, teledyski czy
    inne
    pliki. Popędzany był szybkim CPU Samsunga (412MHz) i miał 128MB ramu.
    Grafika kolorowa 480x320 pikseli na dużym ekranie o przekątnej 3.5".

    A więc miał taki sam dostęp do internetu przez wifi lub EDGE jak ta Twoja
    wspaniała Nokia N95, wypuszczona w marcu tego samego roku. Niestety
    miała ona malutki ekranik 2.6" o żałosnej rozdzielczości 240x220 pikseli...

    Na dodatek nie wyglądała tak ładnie jak iPhone i miliony ludzi nie stało
    w kolejkach aby ją dostać pierwszego dnia gdy ją wypuszczono :-))))

  • 42. Data: 2011-02-25 15:53:26
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał

    > ?? Co to znaczy umiał tylko dzwonić?

    kamera? mmsy? 3G? bluetooth?

    > A więc miał taki sam dostęp do internetu przez wifi lub EDGE jak ta Twoja
    > wspaniała Nokia N95, wypuszczona w marcu tego samego roku.

    No nie bardzo taki sam. Moja nokia bez problemu łączyła się dodatkowo przez 3G.

    > Na dodatek nie wyglądała tak ładnie jak iPhone i miliony ludzi nie stało
    > w kolejkach aby ją dostać pierwszego dnia gdy ją wypuszczono :-))))

    Nie mówimy tu o masowej histerii tylko o funkcjonalności i żenadzie. EDGE
    powiadasz? No cudo panie cudo.

  • 43. Data: 2011-02-25 16:10:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <t...@w...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał

    > kamera? mmsy? 3G? bluetooth?

    N95 nie miała 3G w połowie 2007 roku gdy iPhone został wypuszczony.
    Oba telefony miały EDGE i wifi, więc internetowo były takie same,
    z tym że iPhone kładł Nokię na łopatki dużym ekranem dotykowym
    i dwa razy lepszą rozdzielczością. Oba telefony miały kamerę,
    iPhone miał kamerę o mniejszej ilości pikseli, ale miał. Oba miały
    bluetooth. Weź sobie doczytaj trochę bo się kompromitujesz...

    > No nie bardzo taki sam. Moja nokia bez problemu łączyła się dodatkowo
    > przez 3G.

    To znaczy, że miałeś późniejszy model, bo pierwszy N95 nie miał 3G.

    > Nie mówimy tu o masowej histerii tylko o funkcjonalności i żenadzie.
    > EDGE powiadasz? No cudo panie cudo.

    3G to nokia N95 miała dopiero w trzeciej swojej wersji w listopadzie 2007.
    W momencie gdy wszedł na rynek pierwszy iPhone (w czerwcu 2007)
    to N95 też miała tylko EDGE, więc nie uprawiaj fałszywej propagandy.
    Zresztą po co Ci 3G jak masz chu**wy mały ekranik na którym nic nie widać?
    Nie mów mi że surfowałeś neta na 2.5" ekraniku, polać się można. N95
    w porównaniu do iPhona był żałosną namiastką urządzenia użytkowego.

  • 44. Data: 2011-02-25 16:33:23
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał

    > N95 nie miała 3G w połowie 2007 roku

    Chłopie, swoją n95 mam od początku i ZAWSZE obsługiwała połączenia 3G.

    > Oba telefony miały EDGE i wifi, więc internetowo były takie same

    A nokia miała 3G nie zapominaj i nie wmawiaj ciemnot.

    > Oba telefony miały kamerę,

    Naprawdę iPhone 2G miał kamerę i nagrywał filmiki?

    > Oba miały bluetooth.

    O jakiej technologii piszesz? Chyba nie o bluetooth-ie w iPhone co tylko umiał
    współdziałać z HF.

    > Weź sobie doczytaj trochę bo się kompromitujesz...

    Ignoranctwem przewyższyłeś teraz iStrybi-ego.
    Nie muszę czytać, miałem iPhona w ręku miesiąc po premierze i opisałem to coś
    jako padaczkę XX wieku.
    Więc sam się już nie ośmieszaj.

    > To znaczy, że miałeś późniejszy model, bo pierwszy N95 nie miał 3G.

    Bredzisz. Nie pij więcej. Wiem od kiedy ją mam i miała 3G.

    > 3G to nokia N95 miała dopiero w trzeciej swojej wersji w listopadzie 2007.

    To dziwne, bo mam ją od marca, kupiona w UK i miała 3G i skończ już.

    > Zresztą po co Ci 3G jak masz chu**wy mały ekranik na którym nic nie widać?
    > Nie mów mi że surfowałeś neta na 2.5" ekraniku, polać się można.

    To dla Ciebie korzystanie z 3G ogranicza się tylko i wyłącznie do surfowania
    telefonem po necie? No brawo. Nie mam więcej pytań.

  • 45. Data: 2011-02-25 17:13:41
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 25 Feb 2011 10:10:41 -0600, Pszemol napisał(a):

    > To znaczy, że miałeś późniejszy model, bo pierwszy N95 nie miał 3G.

    Gdzie ci takich bajek naopowiadali? W Apple store?
    N95 od samego początku obsługuje 3G, co więcej, oprócz 3G obsługuje również
    HSDPA

    Ekran wbrew temu co insynuujesz ma rozdzielczość QVGA czyli 240x320 a nie
    240x220

    Do tego odbiornik GPS, na który wyznawcy Apple musieli czekać jeszcze rok,
    Kartę pamięci pozwalająca użytkownikowi rozszerzać pamięć dyskową w
    zalezności od potrzeb, radio FM, którego w iPhone nie ma do dziś, aparat
    cyfrowy o parametrach takich, jak ma dopiero iPhone 4, ale z wciąż od niego
    lepszym obiektywem.
    Odtwarzacz muzyczny w tym telefonie odtwarza w zasadzie dowolne formaty
    muzyki, w tym WMA czy OGG, które w iPhone są niekoszerne. Jak nie pasuje
    oryginalny odtwarzacz - zawsze można wgrac inny, Bo można.
    N95 może zachowywać się jak pendrive, tak samo jak na pendrive można
    umiescić muzykę, którą później będziesz mógł sobie w telefonie odtworzyć.

    N95 potrafiła na 3 lata przez iPhone wykonywac wideopołączenia, w dodatku
    nie w durnym zamkniętym formacie, tylko w standardowym formacie 3G. No
    tak.. przepraszam, nie oczekujmy od kury lotów, iPhone nie miał 3G.

    N95 wytrzymuje na ładowaniu baterii 3-4 dni, pierwszy iPhone z trudem dobę.

    itp, itd... daruj sobie więc tą durną ewangelizację, tu są ludzie
    inteligentni, potrafią samodzielnie myśleć, a nie łykają papkę marketingową
    jak młody rekin ciepłe kluchy.

    Apple potrzebowało czterech lat, żeby wypuścić model nadający się do
    używania i to po shakowaniu (czytaj - po dobrowolnej rezygnacji z
    gwarancji). Mimo, że jest to jeden z najdroższych telefonów na rynku, wciąż
    niektóre parametry ma gorsze od telefonów sprzed kilku lat i wciąż płacąc
    ciężkie pieniądze za telefon nie masz nad nim pełnej kontroli, bo Dżobs
    chce sprzedać, ale wciąż kontrolować.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Trole sa niekonsekwetne.... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 46. Data: 2011-02-25 17:25:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <t...@w...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał
    >
    > Chłopie, swoją n95 mam od początku i ZAWSZE obsługiwała połączenia 3G.

    Ta Twoja może od zawsze obsługiwała 3G.
    Ale musiałeś ją kupić w 2008, bo te z początku 2007 nie miały 3G.
    Pamiętaj że mówiliśmy o momencie gdy wszedł iPhone na rynek,
    czyli czerwiec 2007.

    > A nokia miała 3G nie zapominaj i nie wmawiaj ciemnot.

    Ty mi nie wmawiaj ciemnoty że miałeś już w czerwcu 2007 roku
    ROCZNĄ N95 skoro wypuścili pierwszą w marcu 2007 roku... bez 3G!

    > Naprawdę iPhone 2G miał kamerę i nagrywał filmiki?

    A kto mówił o filmikach? Pierwszy iPhone miał 2megapikseli kamerkę.

    > O jakiej technologii piszesz? Chyba nie o bluetooth-ie w iPhone co tylko
    > umiał współdziałać z HF.

    Mówię o Bluetooth 2.0. A Ty o czym mówisz?

    > Ignoranctwem przewyższyłeś teraz iStrybi-ego.
    > Nie muszę czytać, miałem iPhona w ręku miesiąc po premierze i opisałem to
    > coś jako padaczkę XX wieku.
    > Więc sam się już nie ośmieszaj.

    Ty się ośmieszasz pisząc o 3G w pierwszej Nokii N95.

    > Bredzisz. Nie pij więcej. Wiem od kiedy ją mam i miała 3G.

    Nie wątpię że Ty wiesz od kiedy ją masz...
    Ja wątpię że miała rok gdy w czerwcu 2007 wypuszczono pierwszego iPhone.

    > To dziwne, bo mam ją od marca, kupiona w UK i miała 3G i skończ już.

    Pokaż mi naklejkę spod baterii z datą produkcji to Ci uwierzę :-)

    > To dla Ciebie korzystanie z 3G ogranicza się tylko i wyłącznie do
    > surfowania telefonem po necie? No brawo. Nie mam więcej pytań.

    A co w ogóle mogłeś zrobić w internecie tym żałosnym telefonem
    co to nawet touchscreena nie miał... tragedia... Jak wpisywałeś urle?
    Każdy guziczek trzy razy? Żałosne...

  • 47. Data: 2011-02-25 17:31:36
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 25 Feb 2011 11:25:11 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Ta Twoja może od zawsze obsługiwała 3G.
    > Ale musiałeś ją kupić w 2008, bo te z początku 2007 nie miały 3G.
    > Pamiętaj że mówiliśmy o momencie gdy wszedł iPhone na rynek,
    > czyli czerwiec 2007.

    W Europie od początku obsługiwały 3G, przestań ekstrapolować swoją lokalną
    wiejską specyfikę na innych.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-

  • 48. Data: 2011-02-25 17:40:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > Gdzie ci takich bajek naopowiadali? W Apple store?
    > N95 od samego początku obsługuje 3G, co więcej, oprócz 3G obsługuje
    > również
    > HSDPA

    Może w Europie, u nas w USA nie obsługiwały go pierwsze wersje telefonu.

    > Ekran wbrew temu co insynuujesz ma rozdzielczość QVGA czyli 240x320 a nie
    > 240x220

    Ok, moja pomyłka. Ale i tak, ekranik maciupki że mało co było widać.

    > Do tego odbiornik GPS, na który wyznawcy Apple musieli czekać jeszcze rok,

    Super.

    > Kartę pamięci pozwalająca użytkownikowi rozszerzać pamięć dyskową w
    > zalezności od potrzeb, radio FM, którego w iPhone nie ma do dziś,

    Nie ma też pralki ani wiązarki krawatów. Po co mi radio FM w telefonie?

> [...]
    > muzyki, w tym WMA czy OGG, które w iPhone są niekoszerne. Jak nie pasuje
    > oryginalny odtwarzacz - zawsze można wgrac inny, Bo można.

    To samo można zrobić w iPhone. Ja mam załadowany obsługujący WMP.

    > N95 może zachowywać się jak pendrive, tak samo jak na pendrive można
    > umiescić muzykę, którą później będziesz mógł sobie w telefonie odtworzyć.

    I sądzisz, że iPhone tak nie może?

    > N95 potrafiła na 3 lata przez iPhone wykonywac wideopołączenia, w dodatku
    > nie w durnym zamkniętym formacie, tylko w standardowym formacie 3G. No
    > tak.. przepraszam, nie oczekujmy od kury lotów, iPhone nie miał 3G.

    :-) N95 też nie miał.

    > N95 wytrzymuje na ładowaniu baterii 3-4 dni, pierwszy iPhone z trudem
    > dobę.

    Bo był cooler :-)

    > itp, itd... daruj sobie więc tą durną ewangelizację, tu są ludzie
    > inteligentni, potrafią samodzielnie myśleć, a nie łykają papkę
    > marketingową
    > jak młody rekin ciepłe kluchy.

    Jeśli inteligencja polega na używaniu staroświeckiego telefonu to ok. :-)

> [...]
    > niektóre parametry ma gorsze od telefonów sprzed kilku lat i wciąż płacąc
    > ciężkie pieniądze za telefon nie masz nad nim pełnej kontroli, bo Dżobs

    Bo nie jest on firmą charytatywną tylko firmą for profit.
    Twoja Nokia już niedługo kopnie w kalendarz, tak jak kopnęła Motorola.

  • 49. Data: 2011-02-25 17:54:16
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-02-25 17:10, Pszemol wrote:

    > N95 nie miała 3G w połowie 2007 roku gdy iPhone został wypuszczony.

    Napisz coś jeszcze głupszego, niż uwaga o N95 (mam w szufladzie, "gen.
    1", z 3G, jakbyś chciał coś bredzić na ten temat) a stawiam safari w Kenii.

    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

  • 50. Data: 2011-02-25 19:26:34
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 25 Feb 2011 11:40:50 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Może w Europie, u nas w USA nie obsługiwały go pierwsze wersje telefonu.

    skup się: NIKOGO NIE OBCHODZI CO U WAS NA WSI ROBIĄ. Zrozumiałeś?
    U was na wsi, to nawet GSM nie było długi czas aż ktoś wziął i
    zaimportował. Karty SIM to też u was nowość.

    A Nokia N95 od momentu premiery JEST TELEFONEM 3G. A nawet 3.5G

    Skup się ponownie - OD MOMENTU PREMIERY.

    > Nie ma też pralki ani wiązarki krawatów. Po co mi radio FM w telefonie?

    Niektórzy muzyki słuchają. Macie już tam muzykę? I radio?
    A o Siriusie słyszałeś już tam u was?

    > I sądzisz, że iPhone tak nie może?

    Nie, normalny iPhone ze sklepu na gwarancji nie może.

    > :-) N95 też nie miał.

    snifff, sniff... skądś mi trollem zajechało... nie wiem... coś gnije w
    kącie, czy wiatr zmienił sie na zachodni?

    > Bo nie jest on firmą charytatywną tylko firmą for profit.
    > Twoja Nokia już niedługo kopnie w kalendarz, tak jak kopnęła Motorola.

    nie rozmawiamy o Nokii. Rozmawialiśmy o różnych urzadzeniach a później
    zeszło na Apple, które kasuje chore pieniądze za rozwiązania gorsze od tych
    które miał model sprzed 4 lat firmy która już niedługo kopnie w kalendarz.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Po co uzywac czegos tak topornego jak BT do przesyłania czegokolwiek ?" -