  • Data: 2011-02-24 15:21:47
    Temat: Re: Przenośny, osobisty WiFi hotspot?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message
    news:1aim175ztkvyz$.1xkrprumcl8yg$.dlg@40tude.net...

    > "Oszczędniejszy" i "iPhone 4" to słowa, które raczej nie są ze sobą
    > zgodne.

    Tak sądzisz? A czemu to?
    Mieszkam w USA - tu iPhone 4 nie jest chyba aż taki drogi...

    Zwłaszcza gdy już wcześniej miałeś abonament u AT&T i tylko wymieniasz
    telefon przedłużając istniejący kontrakt. Zapłaciłem $199 i dodałem 3G-data
    za $15 miesięcznie. Przeciętny lunch w fastfoodzie kosztuje mnie $6-10.
    Bochenek chleba - $3. Dwulitrowa butelka Coca-Coli $2. Te $15 miesięcznie
    to naprawdę niewiele... za posiadanie najlepszego telefonu na świecie ;-)

    Ile kosztuje posiadanie iPhone 4 w Polsce w relacji do lokalnych cen?

    Gorzej jest z tym, że jadąc za granicę nie mogę tanio dodać sobie danych
    do mojego planu z ATT, a włożenie obcej karty SIM jest kłopotliwe bo
    musiałbym zdjąć simlocka z iPhone4 (zrobić mu jailbreak) czego nie chcę.
    Na dodatek wyjmując kartę AT&T telefon przestałby działać na amerykańskim
    numerze, co nie jest pożądane zwłaszcza na wyjazdach służbowych :-)

    Stąd potrzeba rozwiązania "na około" poprzez zastosowanie wifi hotspot...