  • Data: 2011-02-25 16:10:41
    Temat: Re: Przenośny, osobisty WiFi hotspot?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomek" <t...@w...pl> wrote in message
    news:ik8ja0$hkh$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał
    >
    >> ?? Co to znaczy umiał tylko dzwonić?
    >
    > kamera? mmsy? 3G? bluetooth?

    N95 nie miała 3G w połowie 2007 roku gdy iPhone został wypuszczony.
    Oba telefony miały EDGE i wifi, więc internetowo były takie same,
    z tym że iPhone kładł Nokię na łopatki dużym ekranem dotykowym
    i dwa razy lepszą rozdzielczością. Oba telefony miały kamerę,
    iPhone miał kamerę o mniejszej ilości pikseli, ale miał. Oba miały
    bluetooth. Weź sobie doczytaj trochę bo się kompromitujesz...

    > No nie bardzo taki sam. Moja nokia bez problemu łączyła się dodatkowo
    > przez 3G.

    To znaczy, że miałeś późniejszy model, bo pierwszy N95 nie miał 3G.

    > Nie mówimy tu o masowej histerii tylko o funkcjonalności i żenadzie.
    > EDGE powiadasz? No cudo panie cudo.

    3G to nokia N95 miała dopiero w trzeciej swojej wersji w listopadzie 2007.
    W momencie gdy wszedł na rynek pierwszy iPhone (w czerwcu 2007)
    to N95 też miała tylko EDGE, więc nie uprawiaj fałszywej propagandy.
    Zresztą po co Ci 3G jak masz chu**wy mały ekranik na którym nic nie widać?
    Nie mów mi że surfowałeś neta na 2.5" ekraniku, polać się można. N95
    w porównaniu do iPhona był żałosną namiastką urządzenia użytkowego.