  • 1. Data: 2012-01-25 20:16:27
    Temat: Przenośne źródło 5V
    Od: Wojciech Waga aka wojek <n...@d...pl>

    Witam,

    chcę zasilić mały router wifi (<200mA @ 5V) z przenośnego, ładowalnego
    źródła, czy możecie coś polecić?

    To co udało mi się znaleźć:

    1. "awaryjne ładowarki USB" do telefonów, ale one nie mają
    zabezpieczenia przed nadmiernym rozładowaniem i popsują akumulatorki.

    2. "DC-8" z nokii ma takie zabezpieczenie, ale nie ma USB no i też tylko
    1xAA.

    3. Jest seria PowerMonkey ale kosztuje >200zl.

    4. 1x18650 (mają zabezpieczenie), tyle ze napięcie dosc szybko spada do
    3.5V a to jest dolna granica dla tego routerka. Chyba zeby dolozyc
    przetwornice.

    5. Myślałem żeby kupić koszyczek na 4xNiMH i dołożyć zabezpieczenie.

    6. a może coś jeszcze innego?

    (jaki polecacie układ do pkt. 5?)

    pozdrawiam
    Wojtek

  • 2. Data: 2012-01-25 20:24:30
    Temat: Re: Przenośne źródło 5V
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Wojciech,

> [...]
    > przetwornice.
    > 5. Myślałem żeby kupić koszyczek na 4xNiMH i dołożyć zabezpieczenie.

    2x18650 z zabezpieczeniami + LM2672 z Allegro.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2012-01-25 21:37:20
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Wojciech Waga aka wojek napisał:
    > chcę zasilić mały router wifi (<200mA @ 5V) z przenośnego, ładowalnego
    > źródła, czy możecie coś polecić?

    Chyba w MediaMarkecie widziałem wtyczkowe zasilacze 5V z wbudowanymi
    akumulatorkami litowymi, pracującymi jako awaryjne zasilanie. Nie
    wnikałem w parametry ale poszukaj, może czas pracy będzie Ci odpowiadał.
    Maciek

  • 4. Data: 2012-01-25 22:52:27
    Od: "Jacek A." <p...@w...pl>

    Może coś takiego

    https://www.hurt.com.pl/eneloop-mobile-booster-kbc-l
    2b,p9351.html

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 5. Data: 2012-01-25 23:00:44
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jacek,

    > Może coś takiego
    > https://www.hurt.com.pl/eneloop-mobile-booster-kbc-l
    2b,p9351.html

    Jest to rozwiązanie podobne do proponowanego przeze mnie, tylko
    znacznie droższe...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2012-01-25 23:04:56
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jacek,

    > Może coś takiego
    > https://www.hurt.com.pl/eneloop-mobile-booster-kbc-l
    2b,p9351.html

    Przy okazji - jak hurt.com.pl razem z gruperem dymaja klientów:
    http://gruper.pl/x.php/1,12437/Cala-Polska-PowerBank
    -Sanyo-Eneloop-Mobile-Booster-przenosny-magazyn-ener
    gii.html

    W zakupach grupera urządzenie o 10PLN DROŻSZE niż w aktualnej ofercie.
    A rzekomo miało być 50% tańsze.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 7. Data: 2012-01-26 07:17:33
    Od: Zenek <t...@p...pl>

> [...]
    gii.html

    > W zakupach grupera urządzenie o 10PLN DROŻSZE niż w aktualnej ofercie.

    Gruper to taki sklep dla idiotow kupujesz drozej z banda sobie podobnych
    baranow to co mozesz kupic taniej gdzie indziej.

    Mialo byc taniej bo wiadomo ze kazdy w hurcie sprzeda ci taniej te kilka
    procent, ale marketoidy znalazly sobie zrodlo darmowego strzyzenia
    baranow zreszta nie pierwszy raz.

    Koszt 4x Aku to jakies 20-40zl + ładowarka scalona do nich i zlacza max
    50zl za calosc + "srebrna tasma" albo czarna coby okleic i juz mamy
    zwaryjne zrodlo. ACTA nam pomoze stworzyc ludzkosc zlozona z bezmyslnych
    baranow ktore mozna strzyc do woli.

  • 8. Data: 2012-01-26 08:57:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w
    Hello Jacek,
> [...]

    rgii.html
    >W zakupach grupera urządzenie o 10PLN DROŻSZE niż w aktualnej

    Sie martwisz - oferta jak widac dla idiotow, ktorzy uwierza ze to cos
    jest 320zl warte.

    Choc w sumie ... to by bylo ponizej 20% iphona, oplaca sie :-)

    J.