  • 61. Data: 2011-02-26 10:48:25
    Temat: Re: Przeno?ny, osobisty WiFi hotspot?
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    W dniu 26-02-2011 11:43, Waldek Godel pisze:

    > Tak, ale one mają karty które można włożyć do czytnika i zgrać fotki z
    > pełną prędkością.

    Owszem, ale przyczyną rezygnacji z widzialności urządzenia jako pamięci
    masowej nie jest prędkość (aparaty potrafią sobie z tym radzić równie
    szybko jak czytnik) tylko możliwość udostępnienia dodatkowych funkcji i,
    zapewne, w pewnym stopniu, większe bezpieczeństwo. To OT i chyba na tym
    poprzestaniemy, chyba że wolisz kontynuować gdzie indziej lub na priv?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 62. Data: 2011-02-26 13:02:25
    Temat: Re: Przenośny, osobisty WiFi hotspot?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 26 Feb 2011 11:45:51 +0100, Tomek wrote:
    >Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał
    >
    >Gdybym pytał o zdjęcia, napisałbym o aparacie. No ale u was we wiosce, zdjęcia
    >się robi kamerą. Super.

    Wy sie lepiej nie kloccie, bo naprawde nie wiem czy zdjecia robic
    "komorą" czy "urządzeniem". Bo taki zrodloslow.
    Minelo 500 lat i jak sie okazuje to oni mieli wiecej racji, bo jak
    dzis odroznic urzadzenie do robienia obrazkow nieruchomych od
    ruchomych.

    J.

  • 63. Data: 2011-02-26 17:03:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <t...@w...pl> wrote in message
    > Jednak to prawda, że tam za oceanem to ciężko o was odróżnić od stada
    > baranów.

    Jednak to prawda, że w Polsce tylko niewychowane chamy mieszkają.

  • 64. Data: 2011-02-26 17:06:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ale czy plik z muzyczka mozesz tam zapisac i pozniej odtworzyc, czy
    > sie nie uda, bo to niejablkowe jest :-)
    >
    > P.S. Tak normalnie zainstalowalo sie to jako dodatkowy dysk ?
    > Problem w tym ze malo ktory system lubi zeby mu inny system po
    > sektorach nosnika pisal, wiec albo trzeba ambitniejsze oprogramowanie
    > pisac, albo jak tansze telefony - "na czas podlaczenia do komputera
    > telefon bedzie wylaczony".

    Po pierwsze - nie pojawia się w Viscie jako dodatkowa litera dysku
    tylko w "My Computer" widać urządzenie przenośne, i wewnątrz
    "Internal Storage" a tam DCIM i potem już niżej tylko zdjęcia... OK.
    Faktycznie muzyki nie widać. Ale przecież do muzyki jest świetny
    program o nazwie iTunes, działający również na peceta, gdzie sobie
    importujesz dowolną muzykę z komputera, konwertujesz na format
    jaki iPhone łyka i grasz na iPhone. Mnożycie nieistniejące problemy!
    No ale tak to jest jak ktoś krytykuje iPhone którego nigdy nie posiadał.

  • 65. Data: 2011-02-26 17:15:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > Nic się nie zainstaluje bo nie ma prawa. Pokazuje sie wizard importu z
    > kamery, co samo w sobie jest wysoce wkurzające - właśnie dlatego,
    > że nie ma pamięci dyskowej, tylko trzeba importować fotki jak ze
    > skanera czy starego aparatu cyfrowego.

    Na Vista Ultimate pokazują się po wetknięciu iPhone 4 DWIE opcje,
    jedna to import zdjęć z kamery, druga to Browse Folders, i wybrałem
    tą drugą, mogłem przeglądać foldery i pliki w Windows File Managerze.

    > Jedyna opcja zrobienia USB storage jest jailbreak i instalacja softu z
    > Cydii. Oczywiście wiąże się to z utratą gwarancji.

    Bzdurzysz.
    W iTunes możesz ładować do iPhone ile tylko muzyki Ci się zmieści.

  • 66. Data: 2011-02-26 17:26:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jakub Danecki" <j...@d...net> wrote in message

    > A od kiedy Wikipedia jest źródłem wszelkiej mądrości?

    Odkąd ludzie mający wiedzę redagują w niej artykuły...

    > Wiemy. W USA RDSu też nie wynaleźli, a częstotliwości zmienia się co
    > 0,2MHz i wszystkie są nieparzyste. Jedyna metoda słuchania radia to radio
    > satelitarne, bo między miastami jest busz, dzikość itd. O zasięgu GSM nie
    > wspomminając (w Waszyngtonie do dziś nie ma GSM w metrze?)

    Nie wiem, nie mieszkam w Waszyngtonie - a co do słuchania radia
    poza większymi miastami, to wytłumaczeniem jest gęstość zaludnienia.
    Kto miałby płacić za nadajniki tego typu porozrzucane w miejscach
    jak stan Montana, gdzie na obszarze 381 tysięcy km kwadratowych
    (obszar Polski to 323 tysiące km2) mieszka 980 tysięcy mieszkańców,
    tyle co w samym Krakowie? Komentarzem na temat słuchania radia
    w USA wykazałeś się wysoką ignorancją i totalną nieznajomością
    tego kraju. Tak, radio satelitarne ma dużo większy sens w USA.
    Jeśli ktoś w ogóle słucha radia.

    > Z tego co wiem to zależy od segmentu urządzeń. iPhonów sprzedano sporo,
    > ale liczbowo Nokii sprzedało się znacznie więcej, bo iPhone to nadal
    > niewielki odsetek wszystkich telefonów mobilnych. Bo jeżeli liczymy
    > cenowo to iPhone ma 100% rynku urządzeń powyżej 500 USD. Ale malutki
    > rynek :)

    Ciekawe, bo ja nie wydałem 500USD nawet na dwa iPhone w swojej rodzinie.
    Każdy kosztował $199 z dwuletnim planem w ATT. Kto kupuje iPhone za >500?
    W USA nie ma takiej możliwości, bo bez planu w ATT (teraz też w Verizon) go
    nie kupisz...

  • 67. Data: 2011-02-26 17:27:31
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 26 Feb 2011 11:03:00 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Jednak to prawda, że w Polsce tylko niewychowane chamy mieszkają.

    to po cholerę się pchasz na polską grupę? Sio na jedynie słuszną
    hamerykańską, bedziecie sobie porównywac któ ma dłuższego iPhone.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Jakbys czytał uwazanie to JA NIE MAM iphone" - Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 68. Data: 2011-02-26 17:29:15
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 26 Feb 2011 11:06:44 -0600, Pszemol napisał(a):

    > No ale tak to jest jak ktoś krytykuje iPhone którego nigdy nie posiadał.

    ohohoho... fajnboj wyłazi. Stąd już blisko do typowego fanbojskiego
    "krytykujecie bo was nie stać", choć w zasadzie "dla mnie jest tani" już
    wypełnia wszelkie znamiona. Szkoda...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    " pewne osoby w panstwie nie moga oddawac plaszcza do pralnii." - Paweł

  • 69. Data: 2011-02-26 17:30:05
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    W dniu 26-02-2011 18:06, Pszemol pisze:

> [...]
    > "Internal Storage" a tam DCIM i potem już niżej tylko zdjęcia... OK.
    > Faktycznie muzyki nie widać. Ale przecież do muzyki jest świetny

    Buhahahaha :) Świetny dowcip, dobre sobie. Zwłaszcza jak podłączysz nie
    do swojego komputera i ci przy synchronizacji usunie twoje zbiory
    muzyczne :)

    >, działający również na peceta, gdzie sobie
    > importujesz dowolną muzykę z komputera, konwertujesz na format
    > jaki iPhone łyka i grasz na iPhone.

    Szkoda, że iTunes nie akceptuje bez rzeźbienia formatu FLAC na przykład.

    > Mnożycie nieistniejące problemy!

    Oczywiście ;)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 70. Data: 2011-02-26 17:31:11
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 26 Feb 2011 11:15:19 -0600, Pszemol napisał(a):

    > W iTunes możesz ładować do iPhone ile tylko muzyki Ci się zmieści.

    Zademonstruj proszę ładowanie muzyki do iPhone z obcego komputera bez
    iTunes, a nawet z iTunes ale bez autoryzacji tego komputera do
    przechowywania twojej biblioteki.
    Zademonstruj albo odszczekaj.