  • Data: 2011-03-02 22:13:05
    Temat: Re: Przeno?ny, osobisty WiFi hotspot?
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 2 Mar 2011 16:03:19 -0600, Pszemol napisał(a):

    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Naprawdę nie znasz w swoim otoczeniu osoby, może starszej
    > generacji, która ma prawdziwe problemy z używaniem nawet
    > podstawowych funkcji telefonu? Nie mówiąc już o funkcjach
    > używanych raz w czasie całego okresu posiadania telefonu?

    To bez znaczenia, bo ty twierdzisz że przeniesienie kontaktów wymaga
    znajomości bebechów, a ja twierdzę, że ta wiedza nie jest niezbędna. Tylko
    tyle i aż tyle.

    > Masz ograniczone horyzonty jeśli wydaje Ci się że wszyscy na
    > świecie są jednakowo "techniczni" i posługują się łatwo gadżetami.

    Osoby które mają z tym problemy nie kupują raczej smartfonów, nie
    synchronizują ich z google account ani z iTunes, nie robią również wielu
    innych rzeczy.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "I try to believe in as many as six impossible things before breakfast.