  • Data: 2011-03-02 23:28:44
    Temat: Re: Przeno?ny, osobisty WiFi hotspot?
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 2 Mar 2011 16:48:16 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Chyba zbyt dosłownie interpretujesz to co czytasz...
    > Jak jakiś robot.

    Pewnie to te twoje poetyckie, wysublimowane metafory i hiperbole,
    kwiecistość stylu i barwność wypowiedzi, a wszystko godne wieszczów, tak na
    mnie działają ;)

    > Bzdurzysz. Znam osoby które kupują smartfony i używają ich
    > na codzień z powodzeniem do np. facebooka ale kontaktów
    > sobie nie umieją ściągnąć. I co im zrobisz? I takich klientów jest
    > cała zgraja. Apple ewidentnie o tym wie i dlatego grzecznie
    > oferuje coś, co przecież możesz odrzucić. W czym problem?

    O tym, że Apple wie jak robić wodę z mózgów swoich klientów i sprzedawać co
    popadnie przy ich zachwyconym kwiku to akurat mnie nie musisz przekonywać.
    Paru polskich dealerów wciskających nachalnie starszym osobom telefon (z
    wysokim abonamentem) i usługi których absolutnie nie potrzebują zresztą
    również miałem okazję widzieć. Nabierali się na to tak samo jak nabierali
    się na garnki Zeptera czy loterie SMSowe.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    God created Arrakis to train the faithful.