    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Przeno?ny, osobisty WiFi hotspot?
    Date: Tue, 1 Mar 2011 17:43:26 -0600
    <i...@p...onet.pl> <ikbfnt$d2k$2@news.onet.pl>
    <i...@p...onet.pl> <2...@l...institute.com>
    <i...@p...onet.pl>
    <c...@4...com>
    <i...@p...onet.pl>
    <q...@4...com>
    <i...@p...onet.pl>
    <n...@4...com>
    <i...@p...onet.pl>
    <1fhr1zx6tghl5$.1c5oljeh2v8dk$.dlg@40tude.net>
    <i...@p...onet.pl> <xy1onbbgggmc$.dlg@lepper.institute.com>
    <i...@p...onet.pl> <x...@l...institute.com>
    <i...@p...onet.pl> <8dwzuhxa4b2u$.dlg@lepper.institute.com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message
    news:8dwzuhxa4b2u$.dlg@lepper.institute.com...

    > oczywiście i jest to bardziej widoczne
    > http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=949832
    > zanim zaczniesz dalej trollować - to jest forum FANÓW Apple.
    > Słowo "fan" w tym trudnym, obcym języku oznacza osobę, która lubi firmę i
    > jej produkty.
    > Bo akurat twoja ukochana firma nie ma takiego gestu jak ty i dała gorilla
    > glass tylko z przodu. Z tyłu zdecydowała się oszczędzić 2 dolary i dała
    > zwykłe, miękkie szkło. Bo szkło, wbrew pozorom, jest miękkie i łatwo
    > rysujące.

    Szkło wbrew pozorom jest twardsze i trudniej rysujące się od plastików.
    To raz. Dwa - tył telefonu nie jest używany do niczego - możesz sobie
    go okleić dowolnie... Po trzecie - istotne jest to jak porysowany jest
    ekran LCD i jego osłona, bo to utrudnia czytanie jego zawartości
    i niestety na zarysowanie ekranu są właśnie wrażliwe telefony z ekranem
    dotykowym rezystancyjnym, te z miękką "folijką" - zwłaszcza gdy
    używasz rysika zamiast palca. Nie dziwię się że użyli lepszego szkła
    z przodu.

    > http://www.theinquirer.net/inquirer/news/1940327/iph
    one-can-t-handle-cold-weather

    Fajne masz źródła...

    > http://www.theregister.co.uk/2011/01/28/finland_ipho
    ne/

    "We're not suggesting that the regulator would highlight the limitations if
    the competition just for the benefit of Nokia, but it's a happy coincidence
    that it works out that way."

    Dziwne że obydwa linki są na temat Finlandii właśnie... nie sądzisz?
    Czy ktoś narzeka na iPhone i niskie temperatury w Calgary Kanada?
    Albo w Nowej Funlandii?

    > http://www.mobilecrunch.com/2011/01/13/baby-its-cold
    -outside-so-your-iphone-exploded/

    Zgadzam się w 100% z komentarzem:
    "lady dropped her iPhone and is making excuses".

    Znam się na elektronice i powiem ci, że to co tam napisano, że telefon
    eksplodował w zimnej temperaturze to jest jakiś bełkot...
    Po pierwsze - nawet jak jest na zewnątrz -14 Celciusza to w kieszeni
    kurtki czy tymbardziej kieszeni spodni, gdzie trzymasz telefon będzie
    znacznie cieplej. Ale nawet jeśli założymy że zostawiłeś w aucie na mrozie.
    Każde urządzenie elektroniczne nagrzewa się w czasie pracy, więc wnętrze
    telefonu będzie o te 5-10 stopni cieplejsze niż temp. otaczającego go
    powietrza.
    Szkło pęka gdy jest wystawione na duże różnice temperatur - jeśli ktoś
    wrzuci nagrzany telefon w śnieg - pewnie by pękł. Albo schłodzony bardzo
    na mrozie gdzieś w gorący piasek na plaży - owszem, uwierzyłbym...
    Ale dla mnie to jest jeden wielki bs. Straszak popularyzowany przez
    konkurencję?
    Tymbardziej że ślady pęknięć wskazują że telefon został po prostu uderzony
    w prawy dolny narożnik, skąd się duże pęknięcia rozchodzą na całą szybę...
    Ludzie wymyślają różne historie aby swoją winę zrzucić na innych...