  • Data: 2011-03-01 22:33:55
    Temat: Re: Przeno?ny, osobisty WiFi hotspot?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message
    news:nhp0bzertqag.19wnnuawa2qsi$.dlg@40tude.net...

    > A dopuszczasz w ogóle możliwość, że niechęć do przywiązywania
    > się do sieci może nie mieć aspektu finansowego?

    Właśnie o tym mówię.

    > Krótko mówiąc, nic nie zrozumiałeś z tego co napisałem.

    Ty się pogubiłeś w którym podwątku piszesz.

    > http://en.wikipedia.org/wiki/Wireless_modem - masz, może zrozumiesz.
    >
    > Nawet jeśli przyjąć, że miałeś na myśli część radiową każdego telefonu, to
    > obawiam się, że to nie jest jedyna różnica. Sposób identyfikacji abonenta
    > co za tym idzie konstrukcja telefonu też jest inna.

    Obawiaj się... To oczywiste (dla mnie) że pytanie o różnice w telefonach
    miało w domyśle POMINĄĆ OCZYWISTE RÓŻNICE wynikające z pracy
    w różnych systemach i skupienie się na rzeczach niezwiązanych z tym
    w jakiej technologii pracuje telefon. Np. różnicach takich jak właśnie brak
    lub posiadanie tunera FM, czy inny podświetlacz LCD czy też lepsza
    bateria lub inna gdzieś wtyczka. No ale Ty wolisz koncentrować się na
    rzeczach które dla inteligentnych ludzi są oczywiste i bezdyskusyjne...

    > Prosisz się, żłobie, o PLONKa. Ale się jeszcze wstrzymam, bo póki co,
    > patrząc na ciebie, mam niezłą komedię zupełnie za darmo.

    Po prostu znajdujesz upust dla swoich kompleksów i nie chcesz
    sobie tego kurka zakręcić dobrowolnie... :-)