  • Data: 2011-03-01 22:40:28
    Temat: Re: Przeno?ny, osobisty WiFi hotspot?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:dfcqm61s091l2f851cd6raivg8psk80m4o@4ax.com...

    > Bo sepisz na Applestore :-P Przecietny utwor ze 4MB, to bedzie jakies
    > 4000 $ do zapelnienia pamieci?

    :-) no właśnie.

    > Mnie sie przestaly miescic audiobooki z muzyka i jest klopot :-)

    No ale ile masz pamięci?

    > Jak kiedys bedziesz chcial chocby 1GB przeslac to zobaczysz co
    > szybsze.
    > Zreszta co tu dyskutowac - mialy dyski interfejs rownolegly ?
    > Mialy, ale teraz maja szybszy :-)

    A karty SD mają wciąż transfer rzędu 6 mega na sekundę.

    > Ale termin wyjazdu sie zbliza a tu ledwo 25% przeslalo przez noc.

    Jeśli jesteś limitowany szybkością złącza USB, nie sądze abyś na
    przepchanie 4GB (25% z 16GB) potrzebował całej nocy.

    > Z HD, CD i DVD.

    I jak robisz backup? Bo ja używając iTunes nie muszę codziennie
    kopiować wszystkiego. Synchronizacja przesyła tylko to co się zmieniło.