    From: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Przeno?ny, osobisty WiFi hotspot?
    Date: Mon, 28 Feb 2011 22:58:56 +0100
    <6...@l...institute.com> <i...@p...onet.pl>
    <4d693e0f$0$2457$65785112@news.neostrada.pl>
    <i...@p...onet.pl> <ikbfnt$d2k$2@news.onet.pl>
    <i...@p...onet.pl> <2...@l...institute.com>
    <i...@p...onet.pl>
    <c...@4...com>
    <i...@p...onet.pl>
    <u...@4...com>
    <i...@p...onet.pl>
    <o...@4...com>
    <i...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 28 Feb 2011 15:46:01 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Ale po co tak liczyć? Po co kupować bez zobowiązań?
    > Jaki sens ma telefon bez planu/kontraktu z operatorem?

    W Europie wymyślono coś takiego jak prepaid.

    > Lubisz mieć bezużyteczną cegłę?
    > A skoro i tak będziesz płacił operatorowi co miesiąc za rozmowy
    > czy przesyłanie danych, to czemu nie wziąć przy tym iPhone?

    Może w Usiech bez komórka kupiona bez kontraktu jest bezużyteczna, ale nie
    w Europie.

    > Bo iPhone powstał przy współpracy z AT&T i był do niedawna w USA
    > dostępny tylko i wyłącznie razem z abonamentem od AT&T.

    No proszę. Po tylu latach okazuje się, że to współpraca była.

    > Niedawno dopiero zaczęto sprzedawać iPhone u Verizon.
    > Z tego co mi powiedziano, ceny są identyczne co u AT&T.

    Za to aparaty nie są identyczne.

    > Nie, że nie można, ale to raczej nie ma sensu...

    Nie ma sensu bez itunes? Coraz ciekawiej.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "The beer was good and there was even a free lunch. The demons