  • 1. Data: 2009-02-10 00:02:51
    Temat: Przeniesiony numer, takie inne nietypowe pytanko?
    Od: "ekrzysiek" <s...@s...comspam>

    Witam.

    Tak z ciekawości, jeśli przeniosę numer z np. Ery do Play a później
    zrezygnuję z usług telekomunikacyjnych to co się dzieje z numerem? Wraca on
    do Ery czy zostaje w Play i to on może go nadać nowemu użytkownikowi?

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 2. Data: 2009-02-10 00:51:42
    Od: "Waldeusz" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "ekrzysiek" <s...@s...comspam> napisał w wiadomości
> [...]
    > zrezygnuję z usług telekomunikacyjnych to co się dzieje z numerem? Wraca
    > on do Ery czy zostaje w Play i to on może go nadać nowemu użytkownikowi?

    Patrzac od strony logiki, OP nie ma raczej zadnego interesu
    w utrzymaniu/rozdawaniu obcych numerow - wiekszy potencjalny bajzel w
    systemie
    - co innego jesli klient za ten obcy numer placi i go wymaga ;)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-02-10 01:07:22
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Waldeusz" <s...@n...cpam> napisał w wiadomości

    > - co innego jesli klient za ten obcy numer placi i go wymaga ;)

    Tym barziej, ze za obsluge takiego obcego numeru (wpis routingowy) trzeba
    placic operatorowi macierzystemu - czyli w przytoczonym przez Ciebie
    przyladzie - Erze.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2009-02-10 01:17:59
    Od: "ekrzysiek" <s...@s...comspam>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...pl> napisał w wiadomości grup

    > Tym barziej, ze za obsluge takiego obcego numeru (wpis routingowy) trzeba
    > placic operatorowi macierzystemu - czyli w przytoczonym przez Ciebie
    > przyladzie - Erze.

    Może jakiś link do poczytania na ten temat, w sumie to taki podwójny haracz,
    raz ja im za uwolnienie numeru, a potem mój nowy operator za to, że mnie ma.
    Coś jak ZAIKS raz od stacji radiowych a potem od sklepów itp. ;)
    Pozdrawiam.

    Krzysiek

  • 5. Data: 2009-02-10 19:15:37
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

> [...]
    > zrezygnuję z usług telekomunikacyjnych to co się dzieje z numerem? Wraca
    > on do Ery czy zostaje w Play i to on może go nadać nowemu użytkownikowi?

    Wraca do Ery. W archiwum bylo juz nie raz.

    Pozdrawiam,
    Marcin