  • 1. Data: 2010-08-27 20:36:16
    Temat: Przeniesienie numeru do kolejnego z rzędu operatora
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Bry,
    szukałem ale nie znalazłem ;) a raczej nie miałem czasu aby dowiadywać
    się w BOK-ach, przepraszam.

    Sytuacja jest prosta:
    Numer od operatora A. Został przeniesiony do operatora B. Naszło mnie
    aby na kilka miesięcy, no może rok cały nawet migrować nr do operatora
    C.
    Czy numer powinien wrócić do opa A i dopiero wtedy zostać "na drugi
    dzień" przeniesiony do opa C, czy też op C weźmie numer od opa B i
    pierwotnemu operatorowi nic do tego?

    Co na ten temat mówi prawodawstwo a jakie są Wasze doświadczenia?

    M.

  • 2. Data: 2010-08-27 20:43:14
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    > Co na ten temat mówi prawodawstwo a jakie są Wasze doświadczenia?

    W kwestii doświadczeń, to zapomniałem o szczegółach:

    Nr jest z Biedronki, obecnie pracuje w Orange. Jako kolejnego opa
    rozważam Plusa albo Play.
    Era nie wchodzi w grę, bo jest u mnie podpadnięta na maksa, chyba, że
    będę potrzebował Tandemu ale na razie się na to nie zanosi :)

    M.

  • 3. Data: 2010-08-27 21:04:42
    Od: berloo <p...@w...berloo.ovh.org>

    27.08.2010 22:36 Maciej Muran <m...@g...com> w wiadomości
    <news:i597je$nk5$1@news.onet.pl> napisał(a):

    > Czy numer powinien wrócić do opa A i dopiero wtedy zostać "na drugi
    > dzień" przeniesiony do opa C, czy też op C weźmie numer od opa B i
    > pierwotnemu operatorowi nic do tego?

    Nie musi wracać, możesz się przenieść z B do C bezpośrednio.

    --
    Mateusz Berlik - berloo
    kontakt: http://www.berloo.ovh.org/

  • 4. Data: 2010-08-28 10:25:13
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    W dniu 2010-08-27 22:36, Maciej Muran pisze:

    > Co na ten temat mówi prawodawstwo a jakie są Wasze doświadczenia?

    Numer to Twoja wlasnosc, a nie operatora. Mozesz sobie chodzic po opach
    jak chcesz. Jak zrezygnujesz z utrzymywania numeru to on wroci do
    oryginalnego opa po pewnym czasie.

    --
    www.ogloszenia.krakow.pl

  • 5. Data: 2010-08-29 22:17:00
    Od: "Baluu" <b...@o...pl>

    Dokladnie dziala to tak.

    Klient przechodzi z sieci A do sieci B. Siec A ustawia routing tak aby
    polaczenia byly przekazywane do sieci B.

    Po 2 latach Klient zechce przejsc do sieci C to operaor B wysyla info do
    operatora A ze ma zmienic routing do sieci C

    Wiec jak siec A się uszkodzi to i tak nikt do nas nie dodzwoni się...

    Tak to chyba dziala.

  • 6. Data: 2010-08-30 00:37:02
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik "Baluu" <b...@o...pl> napisał
    > Po 2 latach Klient zechce przejsc do sieci C to operaor B wysyla info do
    > operatora A ze ma zmienic routing do sieci C
    >
    > Wiec jak siec A się uszkodzi to i tak nikt do nas nie dodzwoni się...

    A to tu nie ma BGP? ;)

    OK, chodziło mi głównie o to, żeby nie latać w te i wewte po punktach
    sprzedaży czy innych salonach.
    M.

  • 7. Data: 2010-08-30 20:14:13
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 30 Sie, 00:17, "Baluu" pisze...
> [...]
    > operatora A ze ma zmienic routing do sieci C
    > Wiec jak siec A się uszkodzi to i tak nikt do nas nie dodzwoni się...

    Słowo "chyba" ma tu kluczowe znaczenie :)

    Ircys

  • 8. Data: 2010-09-03 00:13:15
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik "Ircys" <i...@p...pl> napisał

    > Dokladnie dziala to tak.

    > Tak to chyba dziala.

    Słowo "chyba" ma tu kluczowe znaczenie :)

    -

    To nie bądź wiśnia i się podziel. Bo tak, to pojawiła się niepewność czy
    wszystko na pewno będzie działać po kolejnych przenosinach...

    M.

  • 9. Data: 2010-09-03 05:34:40
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    Maciej Muran rzecze:

    > Co na ten temat mówi prawodawstwo a jakie są Wasze doświadczenia?

    W sensie technicznym niewiele powiem, ale przenosiłem nr
    Era->Mobilking->Play. Pierwsze przenosiny: uaktualnienie danych
    rejestracyjnych u Ery, wniosek w MK (listownie), nowa karta,
    "chwila" przerwy- działa. Po kilku miesiącach wniosek w Play
    (w "saloonie"), kolejna karta, "chwila" przerwy- działa.

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 10. Data: 2010-09-03 13:54:02
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 3 Wrz, 02:13, pisze...

    > Słowo "chyba" ma tu kluczowe znaczenie :)

    > To nie bądź wiśnia i się podziel. Bo tak, to pojawiła się niepewność czy
    > wszystko na pewno będzie działać po kolejnych przenosinach...

    Oczywiście, że będzie działać, ale technicznie to niekoniecznie tak
    jak to
    opisał wcześniej kolega.

    Ircys