eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPrzeniesienie numeru do kolejnego z rzędu operatoraRe: Przeniesienie numeru do kolejnego z rzędu operatora
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Dominik & Co <d...@c...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Przeniesienie numeru do kolejnego z rzędu operatora
    Date: Fri, 03 Sep 2010 07:34:40 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 14
    Message-ID: <i5q1dh$vfi$1@news.onet.pl>
    References: <i597je$nk5$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: asf.elb.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1283492081 32242 193.200.20.16 (3 Sep 2010 05:34:41 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 3 Sep 2010 05:34:41 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    In-Reply-To: <i597je$nk5$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:999011
    [ ukryj nagłówki ]

    Maciej Muran rzecze:

    > Co na ten temat mówi prawodawstwo a jakie są Wasze doświadczenia?

    W sensie technicznym niewiele powiem, ale przenosiłem nr
    Era->Mobilking->Play. Pierwsze przenosiny: uaktualnienie danych
    rejestracyjnych u Ery, wniosek w MK (listownie), nowa karta,
    "chwila" przerwy- działa. Po kilku miesiącach wniosek w Play
    (w "saloonie"), kolejna karta, "chwila" przerwy- działa.

    --
    Dominik (& kąpany)
    "Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (S.J. Lec)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: