  • 1. Data: 2010-08-27 18:20:52
    Temat: Minutnik do Nokii E66
    Od: "..::Wiskoler::.." <j...@v...cy>

    Witam.
    Ma ktoś? Używa? Wie gdzie znaleźć takie cudo jak minutnik do telefonu Nokia
    E66?
    Symbian oczywiście, a za żadne skarby znaleźć nie potrafię.
    Dobrze by było jakby darmowy był...
    --
    ...:::WISKOLER:::...

    Stirlitz i Kathe spacerują po parku. Nagle padają strzały. Kathe pada. Krew
    tryska.
    Stirlitz, polegając na swym instynkcie, momentalnie zaczyna coś
    podejrzewać.

  • 2. Data: 2010-08-28 19:09:27
    Temat: Re: Minutnik do Nokii E66
    Od: AL <a...@s...tam>

    ..::Wiskoler::.. pisze:
> [...]
    > E66?
    > Symbian oczywiście, a za żadne skarby znaleźć nie potrafię.

    HandyClock - tam masz opcje Timery (definiujesz sobie jakie i ile chcesz)

    p.s.
    temat bez sensu - bo e66 nie ma znaczenia, OS ma znaczenie (symbian +
    ew. wersja)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 3. Data: 2010-08-29 08:45:24
    Od: "..::Wiskoler::.." <j...@v...cy>

    Dnia Sat, 28 Aug 2010 21:09:27 +0200, AL napisał(a):

    > HandyClock - tam masz opcje Timery (definiujesz sobie jakie i ile chcesz)

    Dzięki.
    > p.s.
    > temat bez sensu - bo e66 nie ma znaczenia, OS ma znaczenie (symbian +
    > ew. wersja)
    Nie wiedziałem jak zmontować temat żeby kogokolwiek zainteresowało.

    --
    ...:::WISKOLER:::...

    Stirlitz w Rosjii pozostawił żonę ale pisuje do niej listy.
    Na wszelki wypadek pisze lewą ręką i po francusku.
    Na wszelki wypadek ich nie wysyła.

  • 4. Data: 2010-08-29 16:57:41
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    ..::Wiskoler::.. <j...@v...cy> wrote:
> [...]
    > E66?
    > Symbian oczywiście, a za żadne skarby znaleźć nie potrafię.

    na cer.opda.cn jest trochę takich minutników

    --
    gs

  • 5. Data: 2010-08-30 16:15:56
    Od: "..::Wiskoler::.." <j...@v...cy>

    Dnia Sun, 29 Aug 2010 16:57:41 +0000 (UTC), Grzegorz S napisał(a):

    > na cer.opda.cn jest trochę takich minutników

    No dzięki, ale myślisz że miedzy tymi krzaczkami to da się poruszać ? :)
    --
    ...:::WISKOLER:::...

    Stirlitz, co jest lepsze: radio czy gazeta? - zapytał podejrzliwie Mueller.
    - Gazeta, w radio nie zawiniesz śledzia - odparł spokojnie Stirlitz.

  • 6. Data: 2010-08-31 15:29:00
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "..::Wiskoler::.." <j...@v...cy> napisał w wiadomości

    > No dzięki, ale myślisz że miedzy tymi krzaczkami to da się poruszać ? :)

    U góry po prawej stronie kliknij flagę UK.

  • 7. Data: 2010-08-31 16:43:49
    Od: "..::Wiskoler::.." <j...@v...cy>

    Dnia Tue, 31 Aug 2010 17:29:00 +0200, Tomek napisał(a):

    > U góry po prawej stronie kliknij flagę UK.

    Pać pan, pi***dą mnie oczy zarosły :)

    Stokrotne dizęki.
    --
    ...:::WISKOLER:::...

    Jeżeli ciało A, działa na ciało B z pewną siłą, to ciało B może mu dać w
    pysk.