  • Data: 2009-10-28 13:28:03
    Temat: Re: Przeniesienie numeru do Play Fresh a bonusy?
    Od: Mateusz Kosibowicz <m...@g...usun.com.usun> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 23 Oct 2009 08:12:24 -0700, Irk wrote:

    > Witam,
    > Będę przenosił numer z Tak Taka do Play. Widzę, że w promocji "przejdź
    > do play frash" dostanę 20 zł przez pierwsze 3 miesiące na połączenia,
    > SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci.

    Czy obecnie przeniesienie numeru z TakTaka do innego operatora jest darmowe?
    Tzn. czy można mieć niemal puste konto w TT, by z powodzeniem zmienić operatora?
    Znalazłem cennik na stronie Ery, zgodnie z którym byłoby to darmowe, pytanie
    czy nie znaleźli sposobu by pobrać opłatę jakoś inaczej?

    Czy te 20zł przez 3 miesiące w Play Fresh jest ważne "do odwołania", czy będzie
    wiadomo kiedy się promocja ta kończy?

    --
    Pozdrawiam, Mateusz