  • 1. Data: 2011-08-09 17:56:30
    Temat: Przełącznik do poduszki elektrycznej
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    Cześć!

    Mam poduszkę elektryczną z lat 80-tych. Wtyczką się rozleciała.
    Kupiłem bardzo porządny kawałek kabla z wtyczką fabrycznie
    osadzoną na kablu.
    Powiedzcie mi, proszę, jak rozebrać ten czarny,
    czteropozycyjny przełącznik?
    ...tam nie ma żadnych śrubek!

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 2. Data: 2011-08-09 18:10:22
    Temat: Re: Przełącznik do poduszki elektrycznej
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Krzysztof Tabaczyński ma poduszkę elektryczną z lat 80-tych:

    > Wtyczką się rozleciała. Kupiłem bardzo porządny kawałek
    > kabla z wtyczką fabrycznie osadzoną na kablu.
    > Powiedzcie mi, proszę, jak rozebrać ten czarny,
    > czteropozycyjny przełącznik?

    Podejrzewam, że mniej więcej tak samo, jak wtyczkę w tym
    porządnym nowo kupionym kablu.

    Jarek

    --
    Nic na siłę, wszystko młotkiem.

  • 3. Data: 2011-08-09 18:26:29
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    Krzysztof Tabaczyński pisze:
    > Cze?ae!
    >
    > Mam poduszke elektryczn? z lat 80-tych. Wtyczk? sie rozlecia?a.
    > Kupi?em bardzo porz?dny kawa?ek kabla z wtyczk? fabrycznie
    > osadzon? na kablu.
    > Powiedzcie mi, prosze, jak rozebraae ten czarny,
    > czteropozycyjny prze??cznik?
    > ...tam nie ma ?adnych ?rubek!

    Może są, ale zaklejone czarnym "czymś" i trzeba się do nich dodłubać :)
    Andrzej
    www.radom.ws

  • 4. Data: 2011-08-09 18:43:49
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    Użytkownik "ajt" <a...@u...com.pl> napisał w wiadomości

    > Może są, ale zaklejone czarnym "czymś" i trzeba się do nich dodłubać :)

    No właśnie tam nic takiego nie ma!
    Ani srubek, ani żadnego "zaklejenia".
    Wygląda jak część nierozbieralna.

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 5. Data: 2011-08-09 23:32:30
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Krzysztof Tabaczyński wrote:
    > Użytkownik "ajt" <a...@u...com.pl> napisał w wiadomości

    > No właśnie tam nic takiego nie ma!
    > Ani srubek, ani żadnego "zaklejenia".
    > Wygląda jak część nierozbieralna.
    >
    > Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

    Będę strzelał, kabel w przełącznik wchodzi przez "okrągłe" dławiki -
    odkręcić obie strony
    i rozpołowić.

    --
    Włodek

  • 6. Data: 2011-08-09 23:47:55
    Od: "d530" <d...@p...com>

    "Krzysztof Tabaczynski" <k...@w...pl> wrote in message
    > Powiedzcie mi, proszę, jak rozebrać ten czarny,
    > czteropozycyjny przełącznik?
    > ...tam nie ma żadnych śrubek!

    Czy ten przełącznik ma oznaczenie producenta "Omega Kraków"
    (omega jako grecka, wielka litera) ?

    Jeśli tak, to są dwie tekstolitowe zaślepki.

  • 7. Data: 2011-08-10 07:55:05
    Od: gary <g...@c...pl>

    W dniu 2011-08-10 01:47, d530 pisze:

    > "Krzysztof Tabaczynski"<k...@w...pl> wrote in message
    >>

    > Czy ten przełącznik ma oznaczenie producenta "Omega Kraków"
    > (omega jako grecka, wielka litera) ?
    >
    > Jeśli tak, to są dwie tekstolitowe zaślepki.
    ciemno czerwone

  • 8. Data: 2011-08-10 08:50:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 9 Aug 2011 20:43:49 +0200, Krzysztof Tabaczyński napisał(a):
    > No właśnie tam nic takiego nie ma!
    > Ani srubek, ani żadnego "zaklejenia".
    > Wygląda jak część nierozbieralna.

    Pomysl gdzie sam dalbys srubki .. i poszukaj zaslepek.

    Bakelit - to nie moze byc na zatrzaski :-)

    J.

  • 9. Data: 2011-08-10 12:01:07
    Od: "d530" <d...@p...com>

    "gary" <g...@c...pl> wrote in message news:j1tc85$rim$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > ciemno czerwone

    ???

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/
    5/5f/Textolite.jpg/800px-Textolite.jpg

    u mnie trochę jaśniejsze niż na zdjęciu, z wyraźnie widoczną teksturą płótna

  • 10. Data: 2011-08-10 19:48:23
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    Użytkownik "d530" <d...@p...com> napisał w wiadomości

    "gary" <g...@c...pl> wrote in message

> [...]

    5/5f/Textolite.jpg/800px-Textolite.jpg

    > u mnie trochę jaśniejsze niż na zdjęciu, z wyraźnie widoczną teksturą

    Bardzo dziękuję, za wszystkie porady.
    Ja chyba jestem trochę daltonistą bo tych czerwonych
    zaślepek nijak nie widziałem.

    Problem, na szczęście, zniknął.
    Właściciel wyrzucił poduszkę, bo mu obiecałem nową... :-)

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.