  • 1. Data: 2015-06-04 08:42:10
    Temat: Przekręt z nakazem jazdy na światłach
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    Artykuł dadrl wprawdzie na stronie JKM, ale to akurat bez znaczenia dla
    meritum sprawy.
    Tekst pokazujący na podstawie raportów policji bezsens a nawet tragiczne
    skutki dziennej jazdy na światłach.

    http://korwin-mikke.pl/forum/read.php?50,24436

  • 2. Data: 2015-06-04 09:23:03
    Temat: Re: Przekręt z nakazem jazdy na światłach
    Od: <3...@6...092303.invalid> (Tom N)

    t-1 w

> [...]
    > meritum sprawy.
    > Tekst pokazujący na podstawie raportów policji bezsens a nawet tragiczne

    "16-05-2010 - 21:07:12"

    Ić stont oszołomie...

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2015-06-04 09:37:40
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** t-1 pisze tak:

    > Tekst pokazujący na podstawie raportów policji bezsens a nawet
    > tragiczne skutki dziennej jazdy na światłach.

    w korku i w pełnym słońcu wyłączam.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 4. Data: 2015-06-04 10:27:38
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2015-06-04 o 09:23, (Tom N) pisze:

    > "16-05-2010 - 21:07:12"
    >
    > Ić stont oszołomie...

    Coś się zmieniło od tego czasu? Było na grupie?
    Prawdopodobnie prawo Archimedesa też dla ciebie nie jest ważne, bo kilka
    tysięcy lat sobie liczy.

  • 5. Data: 2015-06-04 10:43:13
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-06-04 o 09:37, PiteR pisze:

    > w korku i w pełnym słońcu wyłączam.

    w takim razie pirat jesteś i powinni ci zatrzymać pj na 3 miesiące!

    Łukasz

  • 6. Data: 2015-06-04 11:17:18
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2015-06-04 o 08:42, t-1 pisze:
> [...]
    > meritum sprawy.
    > Tekst pokazujący na podstawie raportów policji bezsens a nawet tragiczne

    W tym artykule nie ma żadnej rzeczowej treści. Typowy bełkot dostosowany
    poziomem do wyznawców korwinizmu i ich alternatywnej rzeczywistości, w
    której żyją. Konstrukcja artykułu polega na łączeniu ze sobą faktoidów
    bez wskazania ciągu przyczynowo-skutkowego, a ewentualne wątpliwości
    rozwiewane kreatywną retoryką na zasadzie: "Czy Jacek Kurski przekroczył
    prędkość? Nie on jechał prawidłowo. To asfalt za szybko przesuwał się
    pod jego samochodem."

    Nie jestem miłośnikiem jazdy na światłach, ale "artykuły" takie jak
    powyższy tylko pogłębiają stanowisko strony przeciwnej, obnażając, że
    nie ma rzeczowego argumentu przeciwko.

  • 7. Data: 2015-06-04 11:34:48
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "t-1"

[...]

    ---

    Dobrze okresowo poruszać tę kwestię.

    Przydałoby się co jakiś czas zorganizować dzień bez świateł.

  • 8. Data: 2015-06-04 11:59:13
    Od: <1...@1...115913.invalid> (Tom N)

    t-1 w

    > Coś się zmieniło od tego czasu?

    Kilka lat minęło...

    > Było na grupie?

    Czyli jednak oszołom -- nie sprawdził, ale pisze...

    > Prawdopodobnie prawo Archimedesa też dla ciebie nie jest ważne, bo kilka
    > tysięcy lat sobie liczy.

    Tam Archimedes, Newton, oszołomie, ci się ukłonił gdy na "dyńkę" upadłeś.

    --
    'Tom N'

  • 9. Data: 2015-06-04 14:20:06
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2015-06-04 o 11:59, (Tom N) pisze:

    > Tam Archimedes, Newton, oszołomie, ci się ukłonił gdy na "dyńkę" upadłeś.

    Idź do weterynarza, może potrzebny ci zastrzyk na tą bezinteresowną
    wściekliznę.
    A teraz napisze słowo, które cię na pewno rozweseli:

    "ser"

  • 10. Data: 2015-06-04 14:31:29
    Od: "T." <k...@i...pl>

> [...]
    > meritum sprawy.
    > Tekst pokazujący na podstawie raportów policji bezsens a nawet tragiczne

    Tekst tendencyjny i napisany przez kogoś, kto w ogóle nie zna się na
    analizie danych statystycznych. Mniej więcej na zasadzie - ja i mój pies
    mamy po 3 nogi...

    Ale do rzeczy:
    Żeby rzetelnie ocenić skutki wprowadzenia tego obowiązku przez cały rok
    należy:
    - odrzucić statystyki wypadków w okresie październik-marzec, kiedy i tak
    obowiązek jazdy na światłach jest i nikt z tym nie dyskutuje
    - odrzucić statystyki wypadków w porze nocnej, bo oczywista jest jazda
    na światłach w nocy, więc wzrost/spadek tego typu przypadków nie
    powinien zaburzać obrazu liczby wypadków w dzień.

    I wtedy zostaje nam, że liczba wypadków w dzień ZMALAŁA o ok. 7% -
    zwłaszcza tych najgroźniejszych - zderzeń czołowych.
    A statystykę wypadków w ogóle (o czym mowa w tym tekście) podbiła
    młodzież wracająca nocą z dyskotek (tak wynika właśnie z tych danych
    statystycznych).

    Ścisłych danych nie przytoczę, ale zrobił taką analizę jeden z
    dziennikarzy z Radia Kierowców, którego z przyjemnością wysłuchałem.
    Miał dostęp do precyzyjnych danych policyjnych.

    Równie dobry - jak ten tekst - byłby postulat wprowadzenia wozów
    konnych, bo liczba wypadków z udziałem koni jest minimalna... Czemu tego
    Korwiniści nie postulują? W końcu tak wynika ze statystyk.

    T.