  • Data: 2009-08-27 06:00:50
    Temat: Re: Przekrecanie licznikow [OT]
    Od: "Tytus" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Siemka

    *** "marider"

    Zeby bylo malo- zainteresowany ktory pojecia o sportowych motocyklach
    bladego nie ma stawia obok mojej "skarbonki" swoj przeszlifowany zlom
    Suzuki K1

    Ja jezdzac po miescie obserwujac ostatnia akcja reklamowa tejze marki
    wymyslilem haslo
    "To nic ,ze Suzuki..."

    ***To juz wole zeby R1 postala sobie jeszcze w garazu albo
    sprzedam ja golusienka i bez zadnych dodatkow jak zardzewieje albo
    sprzedam ja za granica gdzie ja naprawde docenia :)

    Albo ja moze do niej dojrzeje :)

    ***Kolejne "zyciowe" doswiadczenie w Pl na minus. Ale co moje, to moje ;)

    Czemu na minus???

    --
    Tytus
    żółte najszybsze