  • Data: 2015-06-04 12:04:32
    Temat: Re: Przekładniki prądowe
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:mkomac$cb5$1@node2.news.atman.pl...

    > To może podlinkowałem zły model, w moim jest tylko regulacja czułości.

    Możliwe... dlatego spróbowałbym wybiegu z dławikami, czy kondziołem
    blokującym ten przekaźnik, tak, żeby jeszcze 50 Hz nie dusiło, ale wyższe
    już zaczęło sprowadzać do parteru, np. udary prądu, energia w.cz. Widzę
    jeszcze jedną możliwość, skoro w pralce jest sterownik elektroniczny, to
    może on się podbudza przy starcie silnika i to podbudzenie rozbraja
    przekaźnik? W tym przypadku dławik i/lub kondensator też powinien dać
    chociaż niewielką poprawę... bo domyślam się, że w przekaźniku również jest
    jakaś elektronika? Może pierścionki ferrytowe na doprowadzeniach coś pomogą?
    Raz, czy dwa, zdarzyło się moim TRX-em, jak nacisnąłem "nośną", wyzwolić
    alarm w samochodzie, koło którego przechodziłem... coś takiego? - Energia z
    nadajnika rozbroila chyba któryś czujnik, albo fragment układu - i zawyło.
    Bo niezabezpieczona przed w.cz. elektronika lubi zwariować, gdy się z w.cz.
    spotka. A to nie muszą od razu być megaherce... I przyjść może po sieci w
    gniazdku prądowym. Ergo - może to być filtr zasilania w pralce, jak ktoś już
    powiedział, uszkodzony, wadliwy, albo brak.

    896510439 896126048
    (ten ostatni palant, to mnie o 7:47 rano w piątek obudził)
    (A ten przedostatni miał dla mnie "dobrą wiadomość", jehowita nawiedzony...)