    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Przekładniki prądowe
    Date: Tue, 2 Jun 2015 20:10:55 +0200

    Mam kolejny problem, bo oprócz przekładnika zastosowałem w instalacji
    przekaźnik priorytetowy.
    http://www.fif.com.pl/produkt/42/676

    Jego zadaniem jest odłączenie zasilania bojlera gdy pracuje pralka,
    zmywarka, mikrofala lub czajnik.

    I dopóki nie włączy się pralki, wszystko działa jak należy.
    Natomiast silnik w pralce powoduje totalne ześwirowanie przekaźnika, można
    zaobserwować szybkie odłączanie/załączanie obwodu niepriorytetowego co
    ułamek sekundy (a za nim bojlera) - i tak w kółko.
    Najbardziej chyba w momencie startu silnika pralki.

    Czy jest możliwe aby silnik który wg obserwacji bierze 100-200 W czyli grubo
    poniżej ampera, pobierał skokowo nawet kilkanaście amper?

    Czy raczej to może być skutek złego podłączenia przekaźnika?