  • Data: 2015-06-04 01:43:04
    Temat: Re: Przekładniki prądowe
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:mkn8v0$vrg$1@node2.news.atman.pl...
    > Jasne, ale to wymaga wymiany przekaźnika na taki, ze zwłoką czasową.
    > Traktowałem to jako ostateczność, bo nie chce mi się wierzyć w te 15 A.
    > A tak kolejne 100 zł w plecy.

    Z tego, co widziałem na stronce, którą podlinkowałeś, to chyba jest
    możliwość zmian w tym temacie? Znaczy się, zmian czasów
    zadziałania/odpuszczenia.
    A spróbuj może przypiąć do zacisków przekaźnika kondzioła tak 0.1-1u? Xc
    policzyłem, że będzie31-3.1 około, kOmów. Ograniczy udary prądu. Jeśli
    można, to spróbuj w szereg na gorącym przewodzie z felerną pralką dać
    dławik, trudno mi orzec jak duży indukcyjnościowo, może taki świetlówkowy
    wystarczy... ten też zgładzi ostre udary i może to coś da? Pamiętaj, aby nie
    zapuścić grzałki, aby nie usmażyć dławika...

    > Zmniejszyłem do 15 A, nadal klika jak szalony, chociaż rzadziej niż przy
    > większej czułości.

    To może ten kondzioł do przygładzenia udarów?

    > Tak, wariuje, bojler już czasowo przełączyłem na inne gniazdko, bo bałem
    > się o jego elektronikę.

    Acha, czyli wątek udaru pośrednio prądu, od włączania/wyłączania bojlera,
    upadł, zatem rzeczywiście pralka.
    Ech, ta elektronika, taka czuła...

    896510439 896126048
    (ten ostatni palant, to mnie o 7:47 rano w piątek obudził)
    (A ten przedostatni miał dla mnie "dobrą wiadomość", jehowita nawiedzony...)